lief gehaakt mutsje |
Reageer |
Autheur | |
miralda
Duizendpoot Lid sinds: 12 September 2012 Status: Offline Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 November 2012 om 20:16 |
hallo allemaal
ik ben aan het zoeken geweest op internet naar het patroon voor dit geweldige mutsje.
ik bedoel het patroon van de laatste 3 mutsjes want ik geloof dat de muts zelf gelijk is alleen een ander bloemen patroon...nu heb ik ook op you tube gezocht maar deze steken niet gevonden..ik ben niet speciaal uit naar een gratis patroon maar hoopte dat iemand een idee had hoe ik dit zou kunnen maken of een idee heeft waar het patroon te vinden is in het nederlands of engels..ik denk dat je zelf met verschillende bloemen een heel eind komt maar vind de steek zo leuk van dit patroon en het eind randje..
heeft iemand tips of ideetjes hierover
ik hoor ze graag
|
|
groetjes miralda.
|
|
miralda
Post Options
Thanks(0)
|
wat jammer,is niemand zoiets tegen komen??
|
|
groetjes miralda.
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij you tube ben ik dat eens tegengekomen , een beetje zoeken ,maar ik dacht dat het er gebreid op stond ,suxes
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Het lijkt op hele of halve stokjes met een losse ertussen en dan telkens de stokjes bovenop elkaar en niet op de lossen. Volgens mij wordt het dan wijder door om en om twee lossen en één losse ertussen te doen en later overal twee lossen. Je kunt experimenteren op die manier. Het is voor de opzet even uittellen omdat je dan meerdert met die lossen ertussen in plaats van enkel vasten, halve of hele stokjes in een rondje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is zeker een heel lief mutsje!
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
hobbymuts
Duizendpoot Lid sinds: 08 Mei 2007 Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan je dit patroon wel in de orginele taal krijgen??
Misschien een mailtje sturen?? |
|
Groetjes Hobbymuts
|
|
miralda
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
groetjes miralda.
|
|
hobbymuts
Post Options
Thanks(0)
|
Een vriendin probeert het patroon te bemachtigen.
Hoop dat haar Braziliaans nog goed genoeg is!! Groetjes hobbymuts |
|
Groetjes Hobbymuts
|
|
hobbymuts
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
Je hebt mail!! Groet hobbymuts |
|
Groetjes Hobbymuts
|
|
miralda
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga deze zeker proberen...alleen is mn chinees niet up to date maar gelukkig word er een gedeelte getekend....
als iemand nog iets in het engels of nederlands tegenkomt hoor ik het graag...
|
|
groetjes miralda.
|
|
miralda
Post Options
Thanks(0)
|
ook hier even..
tnx hobbymuts voor al je moeite,echt zo lief dat je voor iemand anders zo veel moeite hebt gedaan,lijkt misschien een kleinigheid maar ik waardeer het zeer en ben er super blij mee dat ik nu het orginele patroon heb..ik ga daar 2 kleine meisjes erg blij mee maken als ik er natuurlijk zelf zo n mooi kunstwerktje van kan maken maar ga het zeker proberen...
echt een knuffel van mij..voor jou
|
|
groetjes miralda.
|
|
hobbymuts
Post Options
Thanks(0)
|
😊 graag gedaan!!
Groetjes hobbymuts |
|
Groetjes Hobbymuts
|
|
hobbymuts
Post Options
Thanks(0)
|
degene die dit patroontje graag vertaalt willen hebben moeten nog even geduld hebben,
misschien dat ik het vertaalt krijg.
|
|
Groetjes Hobbymuts
|
|
crochetmad
Duizendpoot Lid sinds: 16 Juni 2012 Status: Offline Points: 154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Hobbymuts voor het delen van het patroon.
Ik ben er superblij mee! Karin
|
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik begrijp dat hobbymuts al een goed patroon heeft. Hier staan ook nog patroontjes, maar geen gratis; gezocht onder 'child hat with flowers' volgens mij wordt het model ook wel een 'cloche' genoemd. Dit vergemakkelijkd misschien het zoeken op you tube.
hier is een gratis 'volwassen' patroon voor de inspiratie hoe te meerderen voor de rand; He, bijzonder dat ik nu weer linken kan plaatsen. Ik ga ook nog eens proberen of ik inmiddels weer foto's kan plaatsen.
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |