Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

levertijd...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: levertijd...
    Posted: 04 December 2012 om 21:27
Helaas, bol.com kan de beloofde levertijd niet waar maken, ik heb een klacht geschreven:
Geachte meneer van Bol.com,
Bij U heb ik besteld, omdat dat zo makkelijk kon.
Omdat ik niet van de last-minute ben,
Heb ik mijn spel optijd besteld, zoals men mij ken(t)
Wat schetst mijn verbazing zo groot?
Dat U nu de levertijd verkloot.
Mijn creativiteit moet nu bijspringen,
Want ik hoor de kindertjes al ''hij komt, hij komt'' zingen.
Helaas, omdat ik mijn boot niet missen kan,
zal ik Kubb moeten overdragen aan de kerstman.
Jammer...
Vriendelijke groet,
De Hulpsint.

Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
emilyvanleemput View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emilyvanleemput Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 21:57
LOL goeie actie

Happines is the key to succes
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2012 om 07:28
Vervelend wij hadden dat ook bij bol.
Gelukkig hebben we het vorige maand al besteld en is het dus nu wel op tijd binnen voor kerst:)
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2012 om 09:11
Ik heb onlangs ook iets besteld bij Bol.com. Vóór ik het bestelde stond erbij dat het de volgende dag al zou worden bezorgd. Na de bestelling stond er tot mijn verbazing dat het 4 á 5 werkdagen kon duren. En toen ik maar niets hoorde las ik bij de status van mijn bestelling dat het 8 dagen zou duren, nét te laat voor de verjaardag van mijn moeder. Gelukkig was het uiteindelijk nog net wel op tijd binnen maar ik vind het toch wel erg slordig.

Een paar maanden geleden bestelde ik trouwens iets bij Dixons, was op voorraad stond erbij toen ik het bestelde. Dus niet, duurde 6 weken voor ik het binnen had. Ik kreeg wel na 2 dagen een verzoek om een review te schrijven. Tja, lastig als het product nog niet binnen is :(
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2012 om 11:00
ik heb reeds enkele malen besteld bij Bol.com. Naast het product stond dat indien je voor 20u bestelde het de dag nadien zou geleverd worden. Daags nadien werd het steeds in de voormiddag bij mij thuis geleverd. Dus van service mag ik absoluut niet klagen!!! Daar al 3 keer besteld en al 3 keer correct behandeld geweest.
Bij cosmox net hetzelfde, ook alleen maar een goede service te melden...
Dus jammer dat dit bij jullie niet het geval was...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2012 om 11:21
Ik heb met Bol.com ook alleen goede ervaringen. Ik heb met juist met ECI slechte ervaringen. Niet op tijd leveren en ineens niet meer op voorraad etc........... daar ben ik dus helemaal klaar mee.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2012 om 11:27
Ik heb voornamelijk ook goede ervaringen met bol hoor. Maar het komt dus wel is voor.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns