Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verwijderen gegevens

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verwijderen gegevens
    Posted: 06 December 2012 om 10:52
Ik kreeg de volgende vraag:

Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Mag ik hier ook een andere opmerking plaatsen?
De laatste tijd volg ik een beetje de jarigen. Er staan jarigen bij die zich om een of andere reden lid gemaakt hebben en nooit iets of hoogstens een paar keer iets gepost hebben.
Ik heb al geprobeerd te vinden wat ze dan gepost hadden, maar kan niets vinden. Volgens mij weten ze niet eens dat ze lid zijn.
Gisteren een mevrouw van ruim over de 90, jaren geleden hier geweest en daarna niets meer.
Het zou ook nog eens kunnen zijn dat die mevrouw overleden is. Wie zou haar afgemeld hebben, als dat al zou kunnen?
Zou het zinvol zijn om het forum bij deze gelegenheid op te schonen?

even wat statistiekjes.

er zijn 8 leden die de laatste 2 jaar geen post hebben gemaakt.

Er zijn 1900 leden die de laatste 2 jaar niet hebben ingelogd maar wel meer dan 1 post hebben.

Ik heb een keer eerder een lid verwijderd, die behoorlijk wat post had (meer dan 100). Die posts komen er dan in te staan als guest. Daarover is toen in september behoorlijk wat commotie geweest. Ik ga dat zeker niet weer doen. Die thread heb ik moeten verwijderen omdat het wel erg negatief werd allemaal.

Wat ik wel gedaan heb is de geboortedatum verwijderd van iedereen die de laatste 2 jaar niks hebben gedaan.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2012 om 12:45
Helemaal duidelijk, dank je wel. Sorry voor het ongemak.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2012 om 13:37
Dank u voor die uitleg
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2012 om 18:19
zo dat weten we dan ook weer , ik vind dat eigenlijk wel interessant want ik had daar helemaal geen gedacht van Shocked    bendankt voor de informatie Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.539 seconden.
Lang Yarns