Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Arne en carlos breien poppen.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Arne en carlos breien poppen.
    Posted: 07 December 2012 om 08:15
hoi
ik ben eind januari jarig,(duurt nog wel even). nu wil ik het boek van arne en carlos breien poppen vragen.  kennen jullie dit boek en Wat vinden jullie er van?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2012 om 09:09
Het boek ligt hier (geleend uit de bib) maar ik heb nog geen model gebreid. De beschrijvingen zijn wel heel duidelijk en er staan vele modellen in. Onlangs vernam ik van een kennis dat er van hen reeds 2 boeken met poppen verschenen zijn.  
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2012 om 09:28
Ik heb het boek,de beschrijvingen zijn heel goed en er staan werkelijk enige kleertjes en schoentjes bij.Ik vind het zeker de moeite waard.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2012 om 09:47
Ik heb er al 2 poppen uitgebreid. Beschrijving is goed en duidelijk. Vind niet alles even mooi, bv de schoentjes, heb ik dus anders gedaan. Heb wel het meeste op de rondbreinaald gemaakt en niet op 5 pennen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2012 om 09:53
ik moet wel leren op meer dan twee pennen te breien......Embarrassed

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2012 om 10:19
Eugenie tis een leuk boek en de poppen zijn ook leuk. ik heb al eens eentje gebreid voor Lizzi. die heeft zelf de kleertjes uitgezocht. ze vind hem geweldig.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2012 om 10:37
wat een schatje!

Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2012 om 11:29
Het hoofd is gebaseerd op de kerstballen uit het eerste boek. Als je dat kent, gaat de rest vanzelf.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns