Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn kerstboom! En die van jullie?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mijn kerstboom! En die van jullie?
    Posted: 07 December 2012 om 21:20
Jaja, toch maar ene gezet, ik kon het niet laten EmbarrassedStar

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Zisha View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zisha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2012 om 22:00
Gezellig.

Wij zijn nu nog aan het bedenken waar de kerstboom moet komen te staan.
Het is nu een beetje vol binnen met 6 honden waarvan er 1 in een rennetje verblijft ivm een blessuren aan haar poot.
Dan nog een cavia hok met een pas geboren nestje een vogelkooi met parkieten en een konijnen hok dus bijna geen ruimte meer Embarrassed 
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 10:47
Ooooooh! Mooi!!
Wij gaan deze week er eentje halen Bij mij is het altijd een kakofonie van kleurtjes
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 11:27
ik twijfwl nog
ik wil graag een houten
iemand heeft er pas een foto van geplaatst Dat was Martha
haar man had ze gemaakt! zo mooiClap

ik zou er haakjes aan maken en dan versierenBig smile

ik heb ook best een grote boom
ik bedenk me net dat ik ook de onderste takken eruit kan latenTongue
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 11:31

Krijgen niet recht op.
Onze boom geheel in het zilver en rood, en allemaal figuurtjes van de kinderen, uiltjes , pinguïn, beertje , hertje stoeltje, Mickey mouse, enz. Enz.
En onder de boom ons dorp.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 11:44
mooi Chantal!

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 12:01
Heel mooi ik moet nog zien waar hij moet staan een nieuwe zetel en de inrichting is anders
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 13:07
Hier ook altijd een geschuif hoor!
Vorige klaarhadden we kleine aangeziende hond toen nog wel heel klein was. Het gaat nu eigenlijk goed.
Heb1x nee gezegd maar hij komt er niet meer aan!

Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 13:42
Vanavond komt de sint hier nog langs.. die had vorige week geen tijd om te komen, dus de kerstboom zal voor volgende week zijn denk k..
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 13:45
Wat een mooie bomen! Ik moet mijn huis ook nog in kerstsfeer brengen. Zal volgende week ergens gebeuren. Ik ben altijd laat ondanks dat ik het o zo gezellig vind met al die lichtjes.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 15:18
 2012-12-07114110.jpg
deze staat hier in de kamer lijkt wat kaal maar is dat niet en de lichtjes zie je overdag niet
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 15:20
Mijne is dit jaar ook niet zo vol, durfde dat niet aan met de hond, maar het gaat toch goed.
Heb lang niet alle ballen erin, liggen er nu een stuk of 30 op zolder:).
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 16:45
nou hier is t nog even denken en ploeteren, maken een alternatieve(rare boom) willen dit jaar iets met oude lp s verzinnen, maar de ballen moeten er wel in kunnen hangen en blijven hangen!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 20:00
mijn boom staat ook in de kamer
in vol ornaat
heb niet de onderste takken eruitgelaten zoals ik bedacht had

maar ga manlief nog es lief aankijken voor een houten boom (zie hierboven ergens mijn andere berichtje)
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 20:16

Mijn boom ben erg heel erg blij mee, krijg er ook super leuke reacties op :)
Liefs Diana
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 23:43
Nog niet gezet, waarschijnlijk volgende week, het is hier altijd zo druk deze tijd van het jaar. Met kerst ook trouwens. Kleindochter  24-12, kleinzoon 25-12 en dochter 26-12 jarig dus kerst staat bij ons altijd in het licht van verjaardagen. Trouwens ook nog een schoonzus op 28-12 en eentje op 31-12
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2012 om 09:31
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2012 om 09:35
Zie hier onze kerstboom
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2012 om 10:51

Ik heb er 2: de nepperd staat thuis en de andere heb ik meegenomen naar het werk.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2012 om 11:25
Leuk allemaal !!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.437 seconden.
Lang Yarns