Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Albert H

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Albert H
    Posted: 09 December 2012 om 11:54
Hoi,hier is een nederlandse winkel opengegaan Albert  Heijn ben nog niet wezen kijken omdat het een overrompeling is zo int week-eend ,weten jullie wat er zo speciaal aan is of is het gewoon zoals een carrefour ?
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 12:10
duurder, goede service en je kan er erg lekkere dingetjes kopen en om de zoveel tijd een leuk gratis tijdschrift met recepten ed.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 12:13
deze winkel let op de kleintjes, alleen niet op die van mij.!!!
Dure winkel met delicatesse dingen, vooral in deze tijd.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 12:18
Oei en ik dacht goekoper ,zal moeten uitkijken ,maar ik eet heel graag drop en dat zal ik er zeker gaan kopen want hier iser niet zoveel keuze
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 12:29
Ze hebben suikervrije drop van eigen merk.

Hun gratis blad Allerhande komt ongeveer eens per maand uit en daarnaast komt er nog een kwartaal blad uit met tips en nieuwe winkelartikelen.

Wij gaan zogenaamd naar Albert Heyn voor het Blue band witbrood, maar komen altijd met een volle kar bij de auto terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 12:41
nou je kan je helemaal ziek eten, zoveel drop hebben ze er, goede raad; bukken! op de onderste schappen staan vaak de goedkopere dingen! en ze hebben opruimingsbakken soms, heb eens afritsbroeken voor  de zomer voor manlief gekocht voor 7.50 , maar dat zal een kwestie zijn geweest van op t goede moment de winkel binnen stappen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 12:57
Als je naar de euroshopper artikelen kijkt ben je goedkoper uit dan bij de lidl. Producten zijn overwegend prima.
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 13:21
Vanaf dat ze niet meer voor de kleintjes waren ben ik er nooit meer geweest! Er was op een gegeven moment een interview met een directeur van deze winkel keten en die gaf aan dat zij zich meer gingen toeleggen op de mensen met geld. Ze wilden niet een winkel zijn voor de kleine man die alleen op de koopjes af kwam........ ( nu dan ben je dus niet voor mij dacht ik toen)
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 15:06
mijn ervaring is juis dat het tegenwordig steeds meer voor mensen met minder geld was. Vroeger was het inderdaad 1 van de duurdere supermarkten in nederland, maar sinds de prijzenoorlog al lang niet meer! Je moet inderdaad naar huismerken kijken. Euroshopper is het goedkoopst, maar eigen merk is ook al niet duur en zeker van goede kwaliteit.

Ik weet niet hoe de prijzen in belgie zijn bij de albert heijn, want ja, je blijft dan toch met invoerrechten en btw zitten (en de enige die ik weet zitten is Brasschaat, en dat is nu niet echt in de buurt voor een supermarkt) Maar wij gaan regelmatig naar nederland omdat mijn familie daar woont, en stappen dan de supermarkt binnen. Nu is dat normaal wel de jumbo, maar ook de albert heijn gaan we naar toe.
Wat mij opvalt is dat ze veel meer soorten sap hebben, de chips veeel goedkoper is, en ook het vlees is minder duur. Maar of dat in een Nederlandse winkel in Belgie ook zo is weet ik niet.
Ze zijn momenteel bij mij in de buurt ook een AH aan het bouwen, dus binnenkort ga ik ook eens binnen snuffelen en vergelijken :)

Maar ik zou zeggen: het is zeker de moeite waard eens om te kijken, en gewoon prijzen vergelijken, zoals je met elke supermarkt doet.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 17:36
De Carrefour is nagenoeg hetzelfde, het is alleen dat er andere producten zullen zijn, tenzij ze het assortiment aan Belgiƫ hebben aangepast..... dat vind ik ook zo leuk aan de supermarkten in het buitenland.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 08:40
Hij is in Olen in een nieuw schoppingcenter ,ik ga straks even kijken en de prijzen vergelijken Thumbs Up
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 16:40
Producten zijn er toch wel anders, meer op zen Nederlands dus het is even wennen aan de andere namen... maar verder best wel goedkoop en leuke dingen die je normaal alleen in Nederland vindt...
Beetje ver weg voor mij anders ging ik er ook wel vaker
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns