Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vedrietig

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vedrietig
    Posted: 10 December 2012 om 18:50
Ff van me afschrijven ,
Mijn ouders hebben vanmiddag een oude
Telefoon van mij ,die nog bij hun thuis lag , vanmiddag verkocht.
Zonder overleg van mij,
Toen ik er achter kwam irriteerde ik me daar een beetje aan
En. Zei daar stonden nog foto's en berichtjes op
Had dat ff overlegt en Voor hoeveel hij verkocht was
Toen zij mijn moeder je krijgt je geld wel hoor
Daar ging het mij niet om dat zei ik ook .
Ik dacht och laat ook maar en wilde ergens anders mee bezig
Komt ze de kamer in hier je geld zo hoeft het niet
Toen werd ik erg boos wilde eigenlijk gelijk na huis na een discussie ben ik nu thuis .
Heb nog geprobeerd goed te maken maar lukte niet erg nu voel ik me Erg. Schuldig leeg en verdrietig :(
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 19:10
ach kindje toch, waarschijnlijk hebben jullie alle twee wat overhaast/oververhit gereageerd op mekaar, laat t ff los en rusten, slaap er een nachtje over en bel dan op, als dat eeen optie is.
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 19:18
Nou nee dit is al eerder gebeurd m'n ouders hebben het krap ,
Dus ik leen regelmatig wat., wat uiteindelijk. Altijd misloopt als ik er
Na vraag m'n moeder altijd te heftig reageerd ik voel me vooral schuldig dat ik me nu niet ik kan houden. Ook voor me vader voel ik me heel rot omdat hij gelijk toe gaf dat het niet oke was
En ook graag gewild had dat het weer goed was tussen mams en mij
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 19:25
Ik kan me je gevoel goed voorstellen. De dingen die van jou zijn, zijn van jou vind ik. Mijn moeder zei eens een keer dat ze mijn bed van vroeger weggegooid had. Kwaad dat ik was. Niet eens zozeer om het bed, maar wel omdat ze dit maar zo 'achteloos' had kunnen doen, zonder rekening te houden met mij. 'Je krijgt wel een nieuwe'. Daar zat ik helemaal niet op te wachten, maar meer om het gevoel begrepen te worden dat ze dit niet zomaar had moeten doen, dat je daar verdrietig om kan worden. Misschien had jij je ouders wel graag het geld van de telefoon willen geven (of misschien ook niet), maar het zonder jou weten verkopen, dat is niet leuk. Ik herken ook een dat je je dan schuldig kan voelen. Maar waarom eigenlijk? Zelf begrijp ik dat nooit goed, want eigenlijk zou je moeder toch haar excuses aan moeten bieden. Niet jij, maar zij deed toch iets wat niet zo handig was? Probeer dat schuldgevoel maar een beetje aan de kant te zetten, waarschijnlijk ben je gewoon verdrietig. Star
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 19:37
Dankje wel Saskia
Ja ik had gezegd dat het mij niet Om het geld ging.
Mochten ze houden .dat ze dan toch een kwartier later bij
Me kwam met het geld en op een rottige manier zei zo hoeft het niet .toen hield ik me niet meer in.
Zal het idd van me proberen af te zetten en morgen of overmorgen kijken of het weer gaat
Tussen ons
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 19:44
Misschien gewoon even wachten en je moeder de kans geven om haar excuses aan te bieden in plaats van dat jij het naar je toetrekt. Zij kan ook weer contact met jou opnemen ... (al ken ik je helemaal niet hoor, maar het lijkt er een beetje op dat jij dit meestal doet). 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 19:52
Mijn moeder gaf altijd van alles weg, terwijl wij op school zaten. Toen ik het huis uitging, heb ik alles, wat ik niet wilde zien verdwijnen, meegenomen. Het is heel vervelend als zoiets gebeurt, het argument was meestal dat het huis geen pakhuis mocht worden.

Ik kan me voorstellen dat je baalt en dat het heel moeilijk is om uit te leggen wat je zo ergert.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 20:00
Klopt Saskia.had al een paar keer excuses gemaakt
Voor het uitvallen van mij toen ik weg ging gaf ik haar een kus
Kreeg heel afstandelijk terug toen zei ik wil het Goed maken geef me dan een knuffel zegt ze kun jij
Ook doen naja laat maar dacht ik toen
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 20:01
Jammer dat geld zo een relatie in de weg gaat staan eigenlijk. Verder moet je maar denken ach het is maar een telefoon meid. Niet zo belangrijk. En geld is ook maar geld. Ook niet zo belangrijk eigenlijk. 
Handig om te hebben als je naar de winkel moet maar verder wordt je er toch niet gelukkiger van. 

Probeer het zo wat te relativeren voor jezelf. Schuldig voelen hoeft niet want neem aan dat jij niet schuld bent aan hun situatie verder. Maar denk eerder dat jouw mams zich ook schuldig voelt naar jou toe, en daarom zo doet. 
Sterkte ermee en knuffel van mij Hug
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 20:09
Thnx coZz telefoon gaat het me ook niet meer om
Stonden alleen wat dingetjes in en op wat ik liever
Had verwijderd voor hij verkocht werd.toen was ik nog niet boos
Alleen om de reacties daarna ondanks ik echt Me best doe om ze te helpen .
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 20:45
ai ai, als t al vaker gebeurd is , is t anders natuurlijk. had zelf met mn ma ook een stroeve relatie, kon t nooit goed doen, niemand niet. iedere keer als je gekwetst word denk je laat maar.... totdat je ook dat los kunt laten,(moeilijk hoor) en luktte ook niet altijd! de laatste jaren dacht ik zoiets van  dat ze als ze alleen maar nors/boos reageerde dat haar eigen keuze was!
dus laat je leven niet te veel leiden/lijden!onder de nukken van je ma.
veel sterkte
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 08:04

ik vind dit altijd heel spijtig dat er woorden vallen die op die moment niet echt hoeven te vallen. Ik kan me heel goed voorstellen dat ge u irriteerde dat je telefoon verkocht was , maar u ma had volgens mij ook niet zo tegen u moeten doen .

Als ik van u was zou ik toch proberen om het zo snel moegelijk goed te maken (ook al ben je zeker niet in je ongelijk hoor ) Maar ik denk dat je ma en te koppig en te trots is om dit zelf te doen . Ik denk dat je u veel beter gaat voelen als alles weer goed is tussen u en je mama . En voor je papa is dit waarschijnlijk ook het beste .
Ik hoop dat alles snel opgelost is tussen jullie , want je hebt maar 1 paar ouders en die moeten missen je verdere leven is ook geen leuk vooruitzicht hoor
Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 13:17
Kan ik me ook heel goed voorstellen. Sommigen dingen zijn prive en dat wil je graag zo houden.
Dat zijn ook heel logische dingen, misschien leren ze ervan en halen ze hem leeg mocht zoiets nog eens voorkomen. 
Mijn moeder zei altijd komt armoe de deur in, gaat liefde het raam uit.
Nu zie ik haar niet meer door prive omstandigheden, ja ook ik heb problemen met mijn mam. 
Maar zulke lessen zijn wel waardevolle lessen gebleken.

Als je kan kiezen tussen wel of niet je ouders zien en meebeleven moet je altijd veel afwegen.
Maar laat geld of zulke kleine dingen geen sta in de weg worden meid. 

Veel liefs en wijsheid gewenst 
HugHug 

Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 14:06
Ik bn vanmiddag langs geweest en het. Is weer goed, als nog vind ik het nog
Steeds jammer van de ruzie en heb daarom besloten voorlopig niet meer
Uit Te lenen en iets minder langs te gaan:)
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 15:13
wat knap van je. en wat fijn dat jullie hebben kunnen praten
het zal best af en toe moeilijk zijn om je aan je beslissing te houden maar weet dat je hier in ieder geval terecht kunt.
heel veel sterkte en nu vooral met de feestdagen in aantocht.
maar sluit ze niet helemaal buiten je leven want om ze daarna weer toe te laten is heel moeilijk.
heel veel sterkte meid.Hug
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns