Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbygroepje Tilburg

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
elsje32 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elsje32 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hobbygroepje Tilburg
    Posted: 27 November 2012 om 10:00
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een paar gezellige mensen die samen met mij een paar keer per maand een creamiddag willen houden.
Gewoon gezellig bezig zijn, inspiratie op doen e.d.

Ik ben 25 jaar en woon in Tilburg.
Al mijn vrienden en vriendinnen wonen of te ver weg of houden niet van knutselen.
Lijkt het je leuk om gezellig met andere bezig te zijn, ipv alleen achter je hobbytafel te zitten dan hoor ik het graag!

Groetjes Elsje
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 11:21
ahhhhhh wat jammer, te ver weg
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 11:31
wat jammer ik woon in de buurt van Zwolle.
dat si net te ver weg
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 12:01
ik woon in breda dus.......... lijkt me gezellig.

wel in het weekend of de avonden:) stuur me maar een pm Smile
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 13:08
ik woon in Belgie , dus gaat ook niet voor mij
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 14:10
Ik denk dat het handiger is als alleen mensen die wel kunnen, reageren, anders krijg je bladzijden vol met mensen die niet in de buurt wonen.

Daar hebben de Tilburg-en-omstrekers dan niets aan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 14:26
nou heb ik in tilburg gewoond maar daar hebben we niets aan
het is nu te ver weg
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2012 om 13:03
hoe gaat het? is je hobby-groepje al gestart?
Back to Top
elsje32 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elsje32 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2012 om 15:45
het hobby-groepje begint half januari. Heb pas 1 iemand gevonden die in de buurt woont en wilt, dus hopelijk wordt het groepje langzaam uitgebreid. Het je ook interesse?
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2012 om 16:07
Wat is precies de bedoeling. Waar en wanneer wil je samen komen? Ik woon wel in de buurt en het lijkt me ook wel leuk alleen moet het praktisch gezien ook haalbaar zijn voor me.
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2012 om 13:01
Wat een leuk idee.. jammer genoeg woon ik te ver weg, anders deed ik Zeker mee!

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2012 om 13:04
Ben ook benieuwd wat de bedoeling is, ik woon vlakbij.
Back to Top
elsje32 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elsje32 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2012 om 14:13
Het idee is gewoon dat het een gezellig groepje wordt waarbij we lekker creatief bezig zijn.
In principe zou het bij mij thuis in Tilburg kunnen, maar misschien willen mensen afwisselen.
Ik dacht misschien 1x in de twee weken of 1x per maand op donderdagavond een paar uur knutselen onder het gebot van een kopje thee.
We kunnen samen dingen bedenken om te maken of je kan je eigen creaties meenemen.
Zo kunnen we elkaar inspireren en neem ik ook echt de tijd om lekker bezig te zijn.

Als je mee wilt doen kan je mailen naar me op els.bakx@gmail.com
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns