Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hulp met veiligheids oogjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hulp met veiligheids oogjes
    Posted: 20 December 2012 om 16:27
Heeft er hier soms iemand een tip om gemakkelijk veiligheids oogjes te bevestigen op knuffels.
Mijn vingers doen er al pijn van, dit is gewoonweg niet te doen om die rondjes daarop te duwen.
Alvast bedankt ,Elke.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 17:01
je hebt ook andere veiligheidsoogjes, die je kunt aannaaien.

Misschien eens navragen in een hobbywinkel in de buurt!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 17:08
Hallo lollibol,
Ja dat weet ik, maar ik kan moeilijk al die andere aangekochte oogjes wegdoen.
Het rondje die erop moet is in ijzer geen plastiek, doet zeker geen deugd aan de vingers.
Pfffffff
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 17:30

Misschien dan, wanneer je je rondje erop wil bevestigen, het duw-oppervlak met iets stevigs vergroten zodat je meer grip hebt om aan te drukken, ik doe dit bvb met 2 kleine meetlatjes van de kinderen
 aan de zijkant. Op die manier heb ik meer grip om het rondje dicht te duwen.
Het is het proberen waard, bij mij helpt het wel...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 17:42
Het gat van te voren iets meer openduwen met iets een pen of haaknaald of een sateprikker
Of heb ook al eens gehoord om ze warm water te leggen, zelf niet uitgeprobeerd hoor.
En op een doek leggen met harde ondergrond en dan duwen
of ook een goeie vind ik zelf, een hubbie regelen ♥♥
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 17:55
Ok,zal ik de volgende keer eens proberen, wie weet.
Bedankt alvast, groetjes Elke.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 18:15
IJzer is niet zo erg als de kunststof dopjes, die zijn pas een drama voor je handen. Te makkelijk is niet goed want dan gaat het denk ik ten koste van de veiligheid.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 18:28
Zou het helpen om het pennetje in te smeren met kaarsvet ?!?
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 18:30
Ik denk dat ik het eens ga proberen zoals Cozz zei, het gaatje een klein beetje groter maken.
Back to Top
Jolantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 19:35
In kokend water leggen helpt bij mij erg goed! Soms meerdere keren...Tevens gebruik ik een klein tangetje! Succes!
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 20:47
Ik heb laatst ergen gelezen dat je ze ook makkelijk op kunt duwen met een deel van een balpen. Gewoon de balpen los draaien en dan over het rondje zetten en aanduwen, wel op een harde ondergrond, dan kun je meer kracht zetten.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2012 om 11:15
Goeie tips. Ik heb er ook moeite mee en dat van die pen lijkt me wel een heel goed idee
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.844 seconden.
Lang Yarns