Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstfilms???

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kerstfilms???
    Posted: 25 December 2012 om 16:33
Wat vinden jullie een echte Kerstfilm?

Mijn favorieten zijn While you were sleeping, Jingle all the way en Love actually. Daar krijg ik nooit genoeg van. Andere Kerstfilms vind ik mooi voor één keertje en dan ken ik ze wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2012 om 17:56
White Christmas,elk jaar weer!!
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2012 om 10:34
Ik heb ook dit jaar weer Home Alone gekeken. Hoort er toch ook een beetje bij ;)
Back to Top
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2012 om 21:28
Wij hebben net The Christmas Box gekeken en nu staat Neverland aan. Neverland vind ik niet echt een kerstfilm maar The Christmas Box daarentegen wel! Een oude film met een hele duidelijke boodschap Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2012 om 09:31
Ik weet niet of de traditie nog bestaat, maar het verhaal van Peter Pan hoorde in Engeland wel bij Kerst. Dan werden er pantomimes over gegeven. Ik dacht dat de grap dan was dat de jongensrollen door vrouwen en de meisjesrollen door mannen werden gespeeld. En Tinkerbell was het lichtje van een zaklantaarn. Die offerde zich ergens in het verhaal op en moest dan door het publiek met applaus tot leven gewekt worden. Ik miste dat moment in de Disneyfilm.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2012 om 12:38
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik weet niet of de traditie nog bestaat, maar het verhaal van Peter Pan hoorde in Engeland wel bij Kerst. Dan werden er pantomimes over gegeven. Ik dacht dat de grap dan was dat de jongensrollen door vrouwen en de meisjesrollen door mannen werden gespeeld. En Tinkerbell was het lichtje van een zaklantaarn. Die offerde zich ergens in het verhaal op en moest dan door het publiek met applaus tot leven gewekt worden. Ik miste dat moment in de Disneyfilm.

Ow dat wist ik niet! Ik zal nog eens kijken op internet of er nog ergens meer informatie over staat. De film was pas rond 00.00 afgelopen, dus ik heb 'm ook niet meer afgekeken! Geek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns