Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht: patroontje voor een sleutelhanger auto

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kayila View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kayila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht: patroontje voor een sleutelhanger auto
    Posted: 26 December 2012 om 17:23
Hallo allemaal,

ik ben bezig met een haak marathon voor sponsoring van mijn collega's die de alpe d'hues gaan beklimmen in 2013 (voor inzamelen van geld voor KWF).
nu is mijn actie: sleutelhangers haken en verkope, de volledige opbrengst gaat naar mijn collega's.

Ik heb al een hele lijst en de meeste patroontjes heb ik al. Zoals je bergijpt zal ik er niet veel geld aan willen spenderen, ik doneer tijd, alle wol en eventuele verzendkosten al, dus de patroontjes wil ik liever ook niet nog hoeven kopen.
Ik heb al 3 boekjes gekocht (toen ik met haken begon) en hoop door hier en daar te sneupen aan de andere patroontjes te komen. 

Nu  ben ik gestrand bij het vinden van een patroon voor een autootje.
Ze zijn er wel maar vaak te groot, echte knuffels of speeltjes. Of ze zijn al gehaakt....

Is hier iemand met een patroon voor een autootje dat als sleutelhanger gebruikt kan worden?
bvd!
I know i'm gonna die so my revenge is livin' well!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2012 om 10:05
Die vraag is rond de Kerst ook al gesteld. Heb je geen inhaakpatroon dat je 2 x kunt haken en met wat vulling ertussen aan elkaar kunt naaien? Of anders zelf iets ontwerpen op ruitjespapier. Knoopjes als wielen bijvoorbeeld.

Als je patronen wilt ontvangen hebben we je mailadres nodig. Je kunt het in je profiel zetten bij messenger.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kayila View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kayila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2012 om 14:06
ik heb zelf al heel wat geprobeerd maar niets dat het versturen waard is helaas.
en ik heb ook de zoekfunctie geprobeerd maar kom niet op patroontjes met auto's alleen vrachtauto's of cars figuurtjes helaas...

Ik heb mijn profiel aangepast en hoop op hulp!
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2012 om 15:54
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2012 om 19:25
ik heb je wat gestuurd.
lydia wijsbroek
Back to Top
kayila View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kayila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2012 om 10:57
Bedankt Lydia! 

Als de auto af is ga ik een foto plaatsen!
Jannie ja die is ook erg lief, maar ik wil liever niet nog meer patronen kopen dan word het allemaal wel heel duur voor mij...heb een lijst met 17 personen die allemaal 1 of soms 4 dingen willen. Ik heb al 3 boekjes gekocht, om nu nog meer patronen te kopen dan kan het echt niet meer uit voor het goede doel.

Ik heb nu een leuk auto patroontje dus ik ga ermee verder!
Bedankt!
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2012 om 16:18
Tja, maar de link die ik doorgaf is een gratis patroontje.
Op de site staat ook nog een gratis graafmachine en een tractor.
Groetjes, Jannie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns