Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weer aan de slag

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elleke81 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elleke81 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Weer aan de slag
    Posted: 04 Januari 2013 om 12:09
Ik wil iedereen via deze weg een fantastisch 2013 wensen met veel inspiratie voor het breien en haken. Tijdens de feestdagen heb ik niet veel gehaakt, maar heb ik veel tijd doorgebracht met familie. Heerlijk. Ik heb een aantal fantastische cadeaus gekregen onder de kerstboom die met haken te maken hebben (garen, naalden, boeken, etc.) dus inspiratie en materialen genoeg. Ga nu dus weer volop aan de slag!!! 

Hebben jullie nog leuke projecten gehad tijdens de feestdagen of lag het bij meer mensen stil?
Nieuwsgierig? Kijk op mijn site:
www.elsgoodies.com
facebook.com/Elsgoodies
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 12:24
het lag helemaal stil  bij mij maar dat was al even zo!!
en ik baal er een beetje van Er komt niets maar dan ook niets uit mijn handenConfused

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Elleke81 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elleke81 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 12:31
Komt vanzelf weer joh. Er is vast een reden waarom het nu niet lukt (vaak onbewust...). Niet te druk om maken en dan komt het goed!
www.elsgoodies.com
facebook.com/Elsgoodies
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 13:07
Originally posted by drempt drempt wrote:

het lag helemaal stil  bij mij maar dat was al even zo!!
en ik baal er een beetje van Er komt niets maar dan ook niets uit mijn handenConfused

heel herkenbaar maar geloof me na verloop van tijd komt het vanzelf weer.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 15:29
Ik had met Kerst een oranje jurkje en broekje gehaakt voor de kleine Simba en Baby Born; in de tijd vóór oud en nieuw wilde ik er een mutsje in de vorm van een aster bij haken. Nou dat werd meer een moppermutsje dan een astermutsje, tjonge wat ging daar een werk in zitten. Het was eergisteren pas af. Nu nog schoentjes en dan is de outfit compleet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Elleke81 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elleke81 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 15:43
Ben benieuwd Magtelt!
www.elsgoodies.com
facebook.com/Elsgoodies
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 16:34
Ik ben ook reuze benieuwd, Magtelt.

Chris, is je hobbyruimte nu helemaal op orde? Misschien moet je daar tussendoor een poosje zijn, kleurtjes op je in laten werken... wat je op dat moment aantrekt meenemen voor een half uurtje. Gewoon bij je houden tijdens het koffie schenken, de was in de machine doen of in je jaszak tijdens het wandelen met de hond (als je die hebt). Wie weet kom je dan wel op een idee wat je met dat speciale kleurtje wilt doen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns