Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goedemorgen ,

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Goedemorgen ,
    Posted: 07 Januari 2013 om 06:00
Goedemorgen deze vroege morgen allemaal !..
Iedereen lekker geslapen? Ik wel, had nog veel langer gekunt,
Maar helaas moet zo eerst met de hond lopen tasje in pakken en dan
Met de bus na het werk ! De hele dag .en wat zijn jullie plannen vandaag ?

Fijne dag allemaal !
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 07:49
Goede morgen.
Hier is het ook met de hond lopen, tas pakken maar dan naar het zwembad. Met dochter zwemmen, super leuk!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 09:04
Hier weer een eerste school dag, even wennen hoor, weer op tijd uit bed:)
Vandaag meteen een drukke de
Oogarts met de oudste, logopedie met de jongste
Zwemles van de jongste, voetbal training van de oudste.

Dus de dag is snel voorbij denk ik zo.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 09:50
Goede morge,
Ga vandaag veel haken,lezen,op de tablet klooien, middagdutje en me proberen niet te stressen,ben nl donderdag. Van de trap gevallen en enkel op drie plekken gebroken,operatie volgt nog, dus ben voorlopig onder de pannen,dus dat wordt haken,haken haken
Prettige dag aaan allen,
Groetjes. Marian
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 10:06
oei marian wat een pech
beterschap

de kindjes zijn weer naar school, moet nodig opruimen en de was doen
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 11:58
Goedemorgen, vanmorgen tandartscontrole en ik mag weer een half jaartje eten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 12:33
veel beterschap marian !!!!!!!
ik heb mijn huisje aan kant , eten staat klaar , naar de winkel geweest , en nu ga ik op mijn kleinzoontje passen ( mama en papa moeten naar de gynecoloog om te zien hoe het nu staat met het broertje Thumbs Up)
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 12:37
Dank je linda
Gelukkig mag magtelt weer een half jaar eten!
Van mij mag je een lekker taartje bij de koffie,wel zelf kopen!dat dan weer wel
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 13:20
Zelf bakken. Dr. Oetker wolkentaart citroen, na het bakken doormidden snijden en citroenmarmelade ertusen smeren. Slagroom erop, eventueel mandarijnpartjes, smullen maar. In de taart gaan ook 20 ml slagroom en 3 eieren. Plakjes kiwi erop smaken ook lekker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 13:48
Klinkt goed! Magtelt
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 13:51
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

Goede morge,
Ga vandaag veel haken,lezen,op de tablet klooien, middagdutje en me proberen niet te stressen,ben nl donderdag. Van de trap gevallen en enkel op drie plekken gebroken,operatie volgt nog, dus ben voorlopig onder de pannen,dus dat wordt haken,haken haken
Prettige dag aaan allen,
Groetjes. Marian

Beterschap
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 14:15
Oei Marian, beterschap meid!

Vanochtend ontbeten met mijn dochtertje. Manlief is na 2 weken vrij weer aan het werk. Marjolein deed eerst een speurtocht in het huis op zoek naar..... papa. Was erg verdrietig vanochtend.
Verder vanochtend eerst een vriendin in Friesland gebeld, stond al lang op de planning.
Met Marjolein gespeeld, daarna op bedje.
En ik zit nu achter de computer, moet voor het vrijwilligerswerk natuurgids aan de slag. Werkbladen maken over vogels.
Maar zit ondertussen al weer te bedenken wat ik nu weer kan gaan haken.
Heb besloten vogeltjes voor vriendin uit Friesland. Zij is ook vogelfanaat, maar tja welke vogeltjes dan..........LOL
Straks als Marjolein wakker is wat boodschapjes doen en vanavond vergadering van vogelwerkgroep.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 14:55
Ah magtelt,klinkt lekker!
Mayabee, zag hier laatst zon leuk vogeltje voorbijkomen,wie wat waar weeet ik. Nie meer
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 15:02
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

Goede morge,
Prettige dag aaan allen,
Groetjes. Marian

Heel veel sterkte!
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 16:32
Zo ben weer onderweg na huis , straks na het eten een fijne warme douche ,
En dan lekker op de bank verder werken aan olie de schildpad !
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 16:38
Marian heel veel sterkte, ik heb mijn huis van boven naar beneden eens goed gestofzuigd
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 18:28
Vandaag de kerstboom afgetuigd en alles in dozen gedaan zodat die morgen naar de zolder kunnen.
Wat voelt het ineens akelig kaal in de woonkamer. Morgen maar wat meubeltjes verschuiven, nu geen energie meer voor.
Verder vandaag boodschappen gedaan en vanmiddag een poosje zitten haken, een poesje met beweegbaar hoofd.

Marian, gebroken enkel. Pijnlijk, beterschap.
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2013 om 07:54
Goedemorgen ! Wat is het koud buiten en mooi wit!
Vandaag de hele dag weer werken . Iedereen de. Fijne dag !
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2013 om 08:08
Het is hier wel koud, maar niet wit.
Vandaag weer een school dag van de kinderen, en logopedie,zwemles en voetbaltraining.
Ben benieuwd of de voetbal wel door kan gaan. Ivm bevroren grond.
Nou ja we zien wel dat is pas vanavond.

Fijne dag allemaal.
Back to Top
Jessie2845 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jessie2845 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2013 om 09:45
De ochtend een beetje internetten, en om 12.00 uur een sollicitatiegesprek. voor 32 uur voor de debiteurenbewaking bij een autobedrijf. De zenuwen beginnen te komen. whaaaawhaaaa!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns