Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lidl

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Lidl
    Posted: 12 Januari 2013 om 18:11
Vanaf a.s. donderdag bij Lidl: 100% katoen, 4 x 50 gr € 3,99 pen 3-4 8 kleuren, 6 x 100 gr 20% echte wol € 9,99 pen 8 5 kleuren, haak- en breinaalden, sokkennaalden, kabelnaalden, punnikpopje, strijkapplicaties en naaidozen. Ook een loeplamp en een naaimachine.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2013 om 18:12
bedankt voor de tip zal maar gaan kijken met gesloten knip
Anne-Marie
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2013 om 20:27
Bedankt .

Kijk wel of de aanbieding ook in jouw regio geldt . Een aanbieding wil nl nog wel eens verschillen per regio .
Back to Top
Jessie2845 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jessie2845 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2013 om 20:40
Nou ik ga donderdag op pad, ik wil een voorraadje aanleggen in kleurtjes die ik mooi vind. Euro per bolletje is niks voor haakkatoen.
Bedankt voor de tip
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2013 om 21:26
Hoe doe je dat? Je knip dichthouden? Dat kan ik ook wel, maar dan moet er niets inzitten, zelfs geen betaalpas.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2013 om 10:17
Jammer, aanbieding geldt dus niet bij ons in de regio. Misschien over een aantal weken?
Ga het in ieder geval even in de gaten houden, dus toch bedankt voor de tip.

Gr.Rianne
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2013 om 11:28
Het katoen is niet zo mooi van kleur, een beetje flets. En splijt erg. Katoen van de euroshopper is iets duurder maar veel frisse kleuren en splijt niet.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2013 om 11:48
Ja het zijn zachte kleuren, blauw in twee tinten, groen, geel, rood, roze, wit en crème. Het dikke garen is donkerrood, zwart, donkerblauw, wit en geel. De strijkapplicaties zijn niet alleen figuurtjes, maar ook knie- en elleboogstukken, € 1,99. De naaidoos heeft een speldenkussen en schaarvakje in de deksel en een losse inzet voor kleinspul. Hij kost € 14,99. De brei- en haaknaalden € 1,49

wat rozengeur.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2013 om 15:39
Top!
Bedankt voor de tip!
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 22:04
Ik heb vandaag een groen, rood, geel en blauw pakketje gekocht. Mooie kleurtjes, vind ze mooier dan de vorige keer (vorig jaar hadden ze dezelfde katoen in de aanbieding, andere kleuren) Het is wat dikker katoen maar ik kan er prima mee uit de voeten, zeker met de wetenschap dat het €1 per bol is. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 22:25
klopt de pendikte die ze aangeven of zou jij een andere pendikte aanraden ???
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 22:29
ze zeggen zelf 3. En dat is inderdaad voor vast haken (amigurumi's en het topje van het voorbeeld/pennenetui) prima. Hoewel ik er ook ami's mee heb gemaakt op 2.5 maar kleiner echt niet. Voor dekens enzo neem je een grotere naald, ik denk 4 of zelfs 5, afhankelijk van hoe los het moet zijn.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 10:22
bedankt Big smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 11:35
Ik heb het geel/oranje en het rood/rode pakketje gekocht, leek me leuk voor een Griffyndordasje voor een pop. En strijkapplicaties van WEinnie de Poe en Hello Kitty.

wat rozengeur.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 12:25
Bij mijn oma in de buurt verkochten ze bij de lidl lockmachines.. Heeft ze er ook 1 voor mij meegenomen en het was een goed ding zei ze.. Ben benieuwd..
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 12:26
Twee pakjes rood-rood en twee pakjes wit,omdat ik echt niks nodig had
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns