Vraag over rondbreien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lieske1954 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Januari 2013 Locatie: Zeist Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Januari 2013 om 16:58 |
Hallo allemaal Ik ben begonnen met een vestje op een rondbreinaald. Ik heb de steken op gezet en de eerste pennen gebreid. Maar ik snap even iets niet. Er staat in de beschreivng het vest wordt op een rondbreinaald gebreiid van middenvoor tot middenvoor. Maar nu ik een aantal pennen heb gebreid heb ik gewoon een ronde vorm Wat doe ik niet goed? Ik zal de uitleg van het patroon hier onder zetten, ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om even de eerste regels te willen lezen en mij verder kunnen helpen. Alvast bedankt voor de moeite. groetjes Panden: Het vest wordt heen en weer gebreid op de rondbreinaald vanaf middenvoor naar middenvoor. |
|
Lies
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
niet sluiten maar weer terug breien . Net zoals je met 2 pennen breit .Als je pen erg kronkelt even in warm water leggen
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
je moet heen en weer breien op rondbrei naalden. omdat daar meer steken op kunnen dan op gewone breinaalden denk ik
|
|
![]() |
|
lieske1954 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Januari 2013 Locatie: Zeist Status: Offline Points: 4 |
Toen ik het bericht had geplaatst en liep naar beneden toen dacht ik opeens oh ja heen en weer breien. stom he haha Maar hartstikke bedankt voor de reaties. groetjes Lies |
|
Lies
|
|
![]() |
|
JePe ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
He nog niet aan gedacht, wat stom van mij. ![]() ![]() |
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
Het gaat prima hoor en bedankt voor de tip om de pennen in heet water te leggen, dat werkt goed
![]() |
|
Lies
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Bedankt voor de tip Mutti. Ik had er al ééntje opgehangen met een gewicht eraan om de kronkel eruit te halen, maar dat werkte niet helaas
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |