Vraag over patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marrie83 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 Januari 2013 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Januari 2013 om 22:15 |
Hoi!
ik heb een vraag over een patroon en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik ben net een beginnende haker en ben bezig met een poncho (DROPS 89-6 by DROPS Design). Nu staat er aan het eind van de toer; Haak 1 halve vaste in iedere van de eerste 2 stokjes en de eerste losse lus. Iemand enig idee wat er bedoelt wordt? Wat moet ik doen? Moet ik 1 halve vaste door 2 stokjes en 1 losse halen zodat ze samenkomen? Wat doe ik dan met de rest van de steken? Het lijkt mij zo raar... Alvast hartelijk bedankt! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zoals ik het lees haak je 3 x een halve vaste, eerst in de stokjes en dan in de losse lus. Niet iets samenhaken. En dan vwerder het patroon volgen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Marrie83 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 Januari 2013 Status: Offline Points: 5 |
Hartelijk bedankt voor uw antwoord!
Ik vraag mij nog wel af; Het patroon is als volgt; 3 stokjes. 1 losse , 3 stokjes, 1 losse... Enz.. Als ik dan een hv in de eerste 2 stokjes doe en in de losse. Sla ik toch een stok over? Ik heb het geprobeerd, maar staat niet mooi. Kan het wel kloppen? Alvast bedankt! |
|
![]() |
|
Moet ik trouwens door het gat van de stokjes, dus onder de lus door? Of moet ik insteken in de lus?
Bedankt! |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
in elke stok moet je 1 halve vaste maken en dan in de losse onder de lus door een halve vaste maken
zo heb je gewoon 3 steken dus sla je niets over. Je moet net zo haken bij de stokjes als je bij de vaste zou doen dus door de twee bovenste lusjes haken hopelijk kom je zo verder
|
|
![]() |
|
Super! Bedankt. Ik begin het te snappen
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |