Lidl |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Januari 2013 om 18:11 |
Vanaf a.s. donderdag bij Lidl: 100% katoen, 4 x 50 gr € 3,99 pen 3-4 8 kleuren, 6 x 100 gr 20% echte wol € 9,99 pen 8 5 kleuren, haak- en breinaalden, sokkennaalden, kabelnaalden, punnikpopje, strijkapplicaties en naaidozen. Ook een loeplamp en een naaimachine.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bedankt voor de tip zal maar gaan kijken met gesloten knip
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Bedankt .
Kijk wel of de aanbieding ook in jouw regio geldt . Een aanbieding wil nl nog wel eens verschillen per regio .
|
|
![]() |
|
Jessie2845 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2013 Status: Offline Points: 67 |
Nou ik ga donderdag op pad, ik wil een voorraadje aanleggen in kleurtjes die ik mooi vind. Euro per bolletje is niks voor haakkatoen.
Bedankt voor de tip
|
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Hoe doe je dat? Je knip dichthouden? Dat kan ik ook wel, maar dan moet er niets inzitten, zelfs geen betaalpas.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Jammer, aanbieding geldt dus niet bij ons in de regio. Misschien over een aantal weken?
Ga het in ieder geval even in de gaten houden, dus toch bedankt voor de tip.
Gr.Rianne
|
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Het katoen is niet zo mooi van kleur, een beetje flets. En splijt erg. Katoen van de euroshopper is iets duurder maar veel frisse kleuren en splijt niet.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
Ja het zijn zachte kleuren, blauw in twee tinten, groen, geel, rood, roze, wit en crème. Het dikke garen is donkerrood, zwart, donkerblauw, wit en geel. De strijkapplicaties zijn niet alleen figuurtjes, maar ook knie- en elleboogstukken, € 1,99. De naaidoos heeft een speldenkussen en schaarvakje in de deksel en een losse inzet voor kleinspul. Hij kost € 14,99. De brei- en haaknaalden € 1,49
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Top!
Bedankt voor de tip!
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Ik heb vandaag een groen, rood, geel en blauw pakketje gekocht. Mooie kleurtjes, vind ze mooier dan de vorige keer (vorig jaar hadden ze dezelfde katoen in de aanbieding, andere kleuren) Het is wat dikker katoen maar ik kan er prima mee uit de voeten, zeker met de wetenschap dat het €1 per bol is. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
klopt de pendikte die ze aangeven of zou jij een andere pendikte aanraden ???
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
ze zeggen zelf 3. En dat is inderdaad voor vast haken (amigurumi's en het topje van het voorbeeld/pennenetui) prima. Hoewel ik er ook ami's mee heb gemaakt op 2.5 maar kleiner echt niet. Voor dekens enzo neem je een grotere naald, ik denk 4 of zelfs 5, afhankelijk van hoe los het moet zijn.
|
|
![]() |
|
bedankt
![]() |
|
![]() |
|
Ik heb het geel/oranje en het rood/rode pakketje gekocht, leek me leuk voor een Griffyndordasje voor een pop. En strijkapplicaties van WEinnie de Poe en Hello Kitty.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Bij mijn oma in de buurt verkochten ze bij de lidl lockmachines.. Heeft ze er ook 1 voor mij meegenomen en het was een goed ding zei ze.. Ben benieuwd..
|
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Twee pakjes rood-rood en twee pakjes wit,omdat ik echt niks nodig had
![]() |
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |