Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Echt hobbydoosgedrag?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Echt hobbydoosgedrag?
    Posted: 21 Januari 2013 om 13:17
Als er een patroonvraag op het forum komt en ik denk dat ik dat heb, dan ga ik meteen in het boekje of blad zitten neuzen en zie ik allerlei leuke dingen, die ik al half vergeten ben. En die ik da nu weer dolgraag wil gaan maken.

Hebben jullie dat ook?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 13:22
Zie ook veel te veel leuke dingen voorbij komen. Of patronen in een hele andere kleur.....
Nog willen maken lijstje is veel groter dan de vrije uurtjes. Daarnaast dan ook nog eens
internet afspeuren..(forum, patroontjes etc). Het is dat het nog zo goed betaald anders
zou ik stoppen met werken. Daar gaat ook veel vrije tijd inzittenLOL

Gr. Rianne
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 13:30
Ja heel herkenbaar. Ik ben begonnen met het uitprinten van de patronen die ik echt heel leuk vind. En dus ook echt wil maken.... Ik heb ze in een multomap gedaan ................en ben nu bij map 4 Embarrassed

Ik heb nog wel even te gaan dus Big smile
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 13:47
Je wordt hier heel hebberig!
Vaak denk ik ahhh leuk wil ik ook!!!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 13:56
Ben bezig alles netjes in mappen te stoppen. Wat je dan al niet tegen komt!!!!
En ik kan er geen afstand van doen!!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 14:15
Herkenbaar, haha. Maar ik merk wel dat ik steeds kritischer word met het bewaren van dingen, ik kan het anders gewoon niet kwijt.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 14:39
Ja Magtelt,dat is echt heel herkenbaar.En er zijn zoveel leuke dingen om te maken.Toen ik 2 jaar geleden weer begon met breien maakte ik alleen dingen voor mijn kleindochter.Omdat mijn schoondochter vroeg of ik sokjes wilde breien ben ik begonnen.Het was zeker 30 jaar geleden dat ik voor het laatst gebreid had en daarna (met 3 zoons) nooit geen interesse meer in gehad.Maar daarna is het niet meer overgegaan.En nu heb ik ook een kleinzoon erbij,dus ik kan mij heerlijk uitleven in meiden en jongenskleding,knuffels etc.Alles wat ik leuk vind print ik uit en berg ik op in mappen,gelukkig ruimte zat om alles te bewaren. Maar er komt iedere keer weer bij.LOL
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 14:46
haha ik heb dat meestal nogal met de haakpatronen. ik kan echt vrij lang zoeken en ik haak (nog) niet eens hihi
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 15:17
Heel herkenbaar.
Soms baal ik echt van internet ik zie te veel leuke dingen voorbij komen. En dank denk ik: oh ja, die is leuk, en dat wil ik maken, en die, en oh kijk dat dan, gaaaffff, en die moet ik ook echt opslaan.
Pfffft, zelfs al zou ik 196 jaar worden heb ik nog niet genoeg tijd alles te maken
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 16:01
Ik ben opgehouden met uitprinten, want ik vind gewoon zoveel leuk!
Dus verzamel ik alles op mijn laptop in mapjes en als het genoeg is brand ik het weg op een cd of dvd. Zodat als mijn pc een keer zou crashen, ik alles nog heb.
Ik heb wel een heel assortiment handwerkboekjes en met name de oude boekjes vind ik zo leuk.

En inderdaad er is zoveel leuk en dat is toch heerlijk? Dat we er zo van genieten en daardoor aan de slag blijven? Big smile
Elkaar blijven prikkelen en het leuke is dat we van allerlei leeftijden en pluimage zijn en een hobby ons samen brengt.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 17:27
Ik ben aan het sparen voor een tablet. Dan kunnen daar de patronen op en hoef ik geen duur inkt te gebruiken.
Maar verslavend is het zeker als je gaat zoeken, in je eigen archief of op het www :D
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2013 om 11:12
Ja hoor, met gemak kan ik ook op deze manier de dag doorkomen. Printen doe ik de laatste jaren niet meer zoveel maar op mijn PC en externe harde schijf staat alles wat ik leuk vind, en dat is héééél veel LOL

Alles goed opgeslagen op onderwerp en in mappen enz......
Ik kan wel 10 levens vooruit.

Liefs Jann

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns