tilda |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hettiev ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Januari 2013 Locatie: emmen Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Januari 2013 om 15:55 |
wie kan mij helpen aan een breipatroon van de zogenaamde tildapop. officieel is het een pop van stof, heb ook reeds de haakpatronen gezien, maar als niet haker en liefhebber van deze poppen het breipatroon. Wie o wie kan mij helpen?
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Voor zover ik weet zijn die er niet, maar kan me vergissen natuurlijk.
|
|
![]() |
|
hettiev ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Januari 2013 Locatie: emmen Status: Offline Points: 5 |
cozz ik ben er ook bang voor heb natuurlijk heel internet al afgezocht, maar wie niet waagt wie niet wint dus vandaar mijn oproep
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Op deze pagina, wel ff naar beneden gaan staat er volgens mij 1. Ze heeft het patroon gedeeld met mensen, misschien wil ze jou ook helpen, succes in ieder geval.
http://knoff-je.blogspot.nl/search?updated-max=2012-12-08T14:33:00-08:00&max-results=7
|
|
![]() |
|
ik heb inderdaad daar even gevraagd om het patroon. bedankt voor de verwijzing. deze zou wellicht een goede basis kunnen zijn ik wil echt een dame maken et haar etc. dus iemand anders nog iets gezien?
|
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
hier vind je een haakpatroon voor de tilda poppetjes:
http://breimaan.blogspot.nl/2013/01/tilda.html oh wacht, sorry verkeerd gelezen :( nee het is geen breipatroon ben ik bang |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
hettie zet in je profiel even bij windows live messenger je mailadres. alleen leden kunnen dit zien en ik kan je dan wat toesturen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
volgens mij moet hij nu zichtbaar zijn toch?
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ja hoor, te zien!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |