spiraalsokken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Januari 2013 om 14:52 |
mijn moeder heeft op duitse tv spiraalsokken gezien, ze wil dit wel proberen, weet iemand hoe en wat?
moet je sokken altijd met wol breien of is er ook een vervanger
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je kunt met ieder garen sokken breien .
Een spiraalsok is een sok zonder hiel . Je moet een aantalsteken opzetten dat een veelvoud is van 4 . Je kunt met een boordje beginnen maar dat hoeft niet . Je breit 4r 4av gedurende 4 toeren . Vervolgens ga je 1 steek verspringen dus 1 av en dan weer 4 r 4 av . Dit doe je weer 4 toeren enz enz tot de gewenste lengte dan moet je wel minderen voor de teen . Zo heb ik het ooit geleerd en ik geloof dat zeeman er nu een boekje van heeft
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
de zeeman heeft daar inderdaad een boekje van
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
oke op naar de zeeman van het weekend
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |