Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hulp patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
wey76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wey76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hulp patroon
    Posted: 24 Januari 2013 om 13:47
Dames ik heb even jullie hulp weer nodig.
Ik ben bezig met een vogeltjes patroon(vogeltjes aan een tak)
Nu zit ik even vast met toer 3.
Toer 5:  2 v in de eerste vaste * 1 v in de volgende v, 2 v in de volgende  v. 2 vasten*
eindig met 2 v in de laatste v.(24)

Hoop dat jullie mij kunnen helpen?
Back to Top
huismus View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer huismus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 13:58
Ik denk dat je vast zit met toer 5.
- Je haakt 2 vasten in de eerste vaste
- nu 1 vaste in de volgende vaste, hierna 2 vasten in de volgende vaste, dan weer gewoon 2 vasten op de volgende vasten.
- Hierna herhaal je *tot*, dit is 1 vaste in de volgende vaste, 2 vasten inde volgende vaste en daarna 2 vasten haken.
- Je eindigt als het goed is met 2 vasten in de laatste vaste. Als je dit hebt gedaan dan heb je een rondje met 24 vasten
Je bent dus aan het meerderen.

Groet, Janet
Back to Top
wey76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wey76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 14:08
Originally posted by huismus huismus wrote:

Ik denk dat je vast zit met toer 5.
- Je haakt 2 vasten in de eerste vaste
- nu 1 vaste in de volgende vaste, hierna 2 vasten in de volgende vaste, dan weer gewoon 2 vasten op de volgende vasten.
- Hierna herhaal je *tot*, dit is 1 vaste in de volgende vaste, 2 vasten inde volgende vaste en daarna 2 vasten haken.
- Je eindigt als het goed is met 2 vasten in de laatste vaste. Als je dit hebt gedaan dan heb je een rondje met 24 vasten
Je bent dus aan het meerderen.

Groet, Janet

Klopt.
in principe krijg je dus na die  2v in de volgende v 3 v.  en ik eindig idd met 2v in de laatste v en kwam idd op 24 uit
Back to Top
huismus View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer huismus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 19:45
Mooi zo, wat een girlpower!!!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 20:05
Originally posted by huismus huismus wrote:

Mooi zo, wat een girlpower!!!!

Big smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns