Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dubbel gebreid

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dubbel gebreid
    Posted: 26 Januari 2013 om 10:58
Ik wil graag een vest breien die dubbel gebreid is. Ik ben een leek op de het gebied van internet zoeken.
Hoe zoek ik een patroon van een vest die dubbel gebreid is? Ik heb dubbel gebreid ingetikt en krijg dan allemaal tips hoe ik moet breien.
Dat weet ik wel, maar zoek alleen een patroon. Kan ik dan ook een gewoon vest nemen een maat groter en dan dubbel breien?
Alvast bedankt.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2013 om 12:26
Probeer eens Double Face breien/patronen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 12:42
Ik ben eruit, gewoon een patroon nemen. Zelfde aantal steken en dan dubbel breien. Of te wel de binnen en de buitenkant in een breien
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 18:43
Moet je dan niet twee keer zoveel steken opzetten? Omdat de eerste steek buiten komt en de tweede binnen enzovoort?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2013 om 11:44
sorry voor de laatste reactie, nee je breit patent steek, en neem alle twee de draden mee om avrecht of recht te breien. en aan het eind van de toer draai je de draad om elkaar heen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2013 om 18:00
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat je een binnen- en buiten vest in één keer wilde breien, bv in twee kleuren.

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 21:36
ja ik brei hem ook in twee kleuren, de binnen kant  roze en de buitenkant blauw. maar kan hem dan aan twee kanten dragen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2013 om 10:29
Ik had je mail al beantwoord, maar nu begrijp ik dat je hem inderdaad zo doet als ik bedoel, met een binnen- en buitenkant.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns