|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Jenlon ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
![]() Posted: 02 Februari 2008 om 10:24 |
http://www.berroco.com/exclusives/celestine/celestine.html Deze is in wit maar is natuurlijk ook te maken in allerlei gemengde kleurtjes. Misschien een nieuwe uitdaging na de gebreide bal? |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
Leuk Ilona met al die kleurtjes! groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
panda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 December 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1053 |
![]() |
Die ster is prachtig hoor. Ga die eens uitproberen. Denk dat de grootste moeilijkheid het gelijkmatig vullen is :)
|
|
Groetjes Paula
|
|
![]() |
|
miep ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
![]() |
Heb hem bewaard. Lijkt me een leuke uitdaging.
|
|
![]() |
|
perle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
![]() |
Ziet er inderdaad héél leuk uit!En is es wat nieuws voor,ja zelfs op de kertsboom! Maar ik ben geen zo'n krak om te breien uit het engels! Ik zal hem opslaan maar denk niet dat het er ooit van komt! Geen tijd!kan ook niet zo nadenken om het engels om te zetten in het nederlands en dan het zo voor mij te zien om het daadwerkelijk te breien! Gisteren heb ik een gesprek gehad met school ivm ééntje van m'n autimeisjes en blijkbaar heeft die dringend nood aan extra psyhologische hulp!Ze heeft enorme spyhoses en wat al jaren is en waarvan ik (dacht)dat het momenteel wat beter ging Er werd reeds gezegd (enkele maanden geleden)dat ze nu reeds de kenmerken heeft om later een zwaar psyhotisch persoon te zijn! Raar maar jullie zijn terug de eerste die ik dit zeg!Zelfs mijn autiman weet het nog niet!Ik krijg het eventjes niet gezegd en heb geen kracht om het ook aan man of anderen(moeder,zus enzv) te vertellen.Ik moet dit eerst terug plaatsen,verwerken en ook eerst de nodige stappen doen naar hulp!Als ik dan terug wat oplossingen gevonden heb dan pas kan ik er mischien over praten met bev.mijn moeder! Ze is ook maar alleen(word 62),heeft ook niemand veel buiten haar eigen kinderen om mee te praten.Ze houd enorm veel van haar kleinkinderen en ik wil niet dat ze ervan wakker ligt!Wat ben je dan mee als je nare dingen hoort en er niets aan kunt doen om te helpen?Beter zorgen dat de scherpste kantjes er vanaf zijnVooraleer ik er me naar buiten kom! Maar zelf heb ik zin om eens hard te schreeuwen en te huilen tranen met tuiten maar zal moeten wachten tot er daar es plaats of tijd voor is! Want hoe moet ik deze plotse droevige bui thuis verklaren en wat moeten mijn autimensjes daarvan denken? Perle!!!!!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Leuk!!!!
|
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
Lieve Perle, wat veel voor één mens om te verwerken. Sterkte en schreeuwen mag en MOET af en toe (of gooi iets stuk). Liefs, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Apart.Kwam bij mij eerst als Madonna haar borsten over
![]() ![]() |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
wat triest voor je perle,zoveel ellende goed dat je hobbydoos ook als uitlaatklep gebruikt.ik denk aan je. sterkte en groetjes puck |
|
![]() |
|
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
Leuke ster. Direkt opgeslagen voor ooit. Groetjes, Dorine |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
![]() |
........Lieve Perle............elk mens verwerkt op zijn eigen manier zijn verdriet, ik wens je daarom heel veel STERKTE.............en fijn dat je het in ieder geval wel met ons kunt delen
![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Och Perle, ik xzie nu je bericht pas, wat zwaar meid, toch maar stiekem uithuilen hoor, niet alles opkroppen. Heb je geen vriendin waar je dit mee kan bespreken? Jij moet je verhaal toch ok ergens kwijt om er mee te kunnen leven? Hele dikke knuffel van mij |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Jenlon ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
![]() |
Perle, ook ik leef met je mee! |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Ik heb ook net je bericht gelezen. Je weet dat je mij altijd mag mailen he? Heel veel sterkte lieverd. |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
De ster is erg leuk,maar ben geschrokken van het bericht van Perle,wel fijn dat je het hier aangeeft,maar blijf er niet mee lopen,ook jij moet het kwijt kunnen,anders wordt het alleen maar zwaarder voor je,is er echt niemand bij wie je terecht kan?Kan me wel voorstellen dat je het eerst zelf op een rijtje wil hebben,maar met wat hulp lukt dat soms wat beter.heel veel sterkte en schreeuw het van je af.
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Hé Perle meisje, schreeuw hier en huil hier maar zo hard als je kan. Soms kan je ook door te schrijven iets van je afzetten. In ieder geval al beter op een rijtje zetten. Maar probeer er toch maar met iemand over te praten. Ik snap wel dat dit heel gevoelig ligt en omdat je het er zelf moeilijk mee hebt wil je je gezin er niet mee belasten. Nog heel veel sterkte en probeer toch ook maar een beetje te genieten en te ontspannen. Line |
|
![]() |
|
Tony ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
![]() |
Hallo Perle,
Sterkte meid Groetjes Tony |
|
Antonia
|
|
![]() |
|
monica ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 335 |
![]() |
hoy perle misschien is een gesprek met je huisarts een idee die kent je situatie maar staat toch verder van je af dan familie waardoor je je geen zorgen hoeft te maken dat je de ander verdriet doet.die kan je ook helpen om alles op een rijtje te krijgen.die ervaring heb ik teminste heel veel sterkte en hopen dat ze baat heeft bij de hulp die ze krijgt
|
|
groetjes janny
|
|
![]() |
|
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
![]() |
Hey Perle, Een dikke knuffel... en veel moed en sterkte. Rita. |
|
![]() |
|
panda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 December 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1053 |
![]() |
Heel veel sterkte Perle en zoals gezegd, blijf er niet te lang alleen mee zitten he
![]() |
|
Groetjes Paula
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |