Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuw jaar, nieuwe aankopen

 Reageer Reageer Pagina  123 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuw jaar, nieuwe aankopen
    Posted: 03 Januari 2013 om 14:33
Ik begin maar een nieuw topic.

Bij Action een laminator en twee pakken plastic daarvoor plus twee bol blauw en twee bol donkerroze. Bij Kruidvat een zakje knutselfrutsels, lint, applicatie, knoopje, kwastje, pailetjes. Bij Wibra bruine, paarse en aqua Nova katoen. En bij Bart Smit een bruine kleine Simba, daar was er maar eentje van dus niet allemaal naar het centrum van Apeldoorn hollen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2013 om 22:54
Ik heb wat bolletjes catania katoen gekocht
Groetjes jenny
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2013 om 23:46
Ik ben zelfs nog niet in een winkel geweest. Laat staan dat ik iets om te knutselen gekocht zou hebben. Ik zou haast zeggen: wie het langste niets koopt, lijkt me veel moeilijker voor al die knutseldames hier....
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 09:07
heb nog voldoende garen liggen. Heb mezelf opgelegd eerst een en ander (af)te maken voordat ik weer verder ga inslaan.
De lijst met to do is nog lang genoeg.....en de voorraad garens ook
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 09:15
Ik ga straks een haaknaald 1.75 of 1.50 halen.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 10:23
Ik heb wol gekocht, voor mijn nieuwe project.:) de grote hond.
Nu mijn huidige afmaken, en ik heb nog wol liggen voor 2 Amigurumi voor de kinderen, enig voor een sjaal voor mezelf.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 17:43
Geen haaknaald gevonden, ik hoopte daar wel voor te slagen bij de kringloopwinkel in Arnhem.
Ik heb wel een leuk knutselboekje gekocht voor de meiden, als nieuw voor 50 cent. En een hobbydoos, een beauty-case voor kinderen zeg maar, fel groen maar met inzetbakje, ook voor 50 cent.

Ook heb ik nog even gekeken (ja, ik weet het, het heeft niets te maken met hobby) bij de rollators maar 17.50 vond ik nog behoorlijk aan de prijs, zeker omdat de roest er al opzat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 17:52
Rollator = wandelen = hobby. Jammer van die roest.

Als ik weer rommelmarkten en kofferbakverkopen ga aflopen zal ik er aan denken, haaknaald 1,5 en/of 1,75. 1,5 zit soms in die pakketten katoen van Lidl, daar heb ik er eentje vandaan. De andere dunnetjes, nog van mijn schoonmoeder, heb ik al weggegeven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 18:36
Ik heb wol gekocht om een sjaal te haken en sokkenwol om handschoenen te gaan breien. Dat heb ik nog nooit gedaan dus dat wordt een leuke nieuwe uitdaging. Daarvoor had ik wel nieuwe naaldjes nodig (ik had geen 2mm).
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 18:43
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Rollator = wandelen = hobby

Goh, zo had ik het nog niet bekeken, het was meer van iets minder pijnlijk komen van A naar B, vooral bij boodschappen doen.
Ik heb ze een maand of 2 geleden gezien bij een andere kringloop voor 7.50 en 10 euro, maar toen wilde ik er nog niet aan.
Tja, de leeftijd en het feit dat ik 'm niet elke dag nodig heb....
Gelukkig ben ik nu "verstandig" geworden: beter op je 55e met een rollator genieten van wat wel kan als thuis zitten kniezen.
Dus volgende week ga ik met een van de kinderen even naar die andere zaak, kijken of ze ze nog hebben.
Ik laat het weten als ik geslaagd ben.
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 20:07
ik heb vandaag bij de wibra paarse wol gekocht. Daar ga ik een col van haken voor mijn dochter.
bij de action een pakketjes vogelhuisjes maken van papier. Een heel gefriemel maar de kinderen vinden het leuk om te doen
groetjes Karina
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 22:23
net een bestelling gedaan:

Haaknaald met scherpe punt
2 clover haaknaalden
2 haakboekjes (granny squares en gehaakte applicaties)
toerenteller
oorbelhaakjes
en kunststof ringen

Hopelijk moet ik er niet te lang op wachten :-)


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
cootje48 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 December 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cootje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 16:39
Vandaag bij Action 2 bollen dikke acrylwol in paars/roze voor een col gekocht.

Bij de hobbywinkel noodgedwongen een nieuwe rits voor in de werkjas van hubbie (wat een rotklussen zijn dat toch)

Bij de kringloop sokkennaalden voornemen voor dit jaar eindelijk sokken leren breien....... wat boekjes o.a pergamano voor de opa van mijn man die op zijn 94e nog volop kaarten maakt en een boekje met traktaties, jongste wordt in maart 4 en dan moet er op school en op het kdv getrakteerd worden.
(en nog een oude snijbonenmolen voor in mijn retro keuken..... en voor de snijbonen uit eigen tuin)

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 18:29
lori wil wel even in mijn verzamelzak kijken of ik een haaknaald 1,5 of 1,75 dubbel heb kun je die tegen verzend kosten krijgen
Anne-Marie
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 19:52
Als je genoegen neemt met postzegels zou het kunnen.
Geld overmaken zit er niet in, sorry.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 20:12
is geen probleem een leuk patroon is ook goed heb je een pm gestuurt
Anne-Marie
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 21:56
Ik wilde je een nieuw patroontje toesturen, in zoverre nieuw dat ik 'm hier nog niet gezien heb) maar ik zie nergens staan hoe ik een bestand mee kan sturen
Wil je mij een mailtje sturen zodat ik kan antwoorden, op die manier weet ik nu wel hoe ik een bestand kan meezenden.

* vergeet bovenstaande maar, ik denk dat het beddtijd is ik heb je een patroontje gestuurd.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 15:11
hoi allemaal,
gelukkig net wat garen bij de zeeman en tablet in de aanbieding van kruidvat en voorlopig helemaal nix! mag minstens 6 weken me voet niet belasten en me andere is gekneusd!
dus dat wordt lekker veel haken!ieder nadeel heb zn voordeel zou cruyff zeggen
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 15:15
even iets kopen zit er op dit moment niet in, gelukkig heeft mijn moeder een grote voorraad garen.
Hier ben ik even in wezen 'shoppen' voor de pannelappen die ik aan het haken ben.
Wel lekker om toch iets nieuws te kunnen maken, zonder dat het geld kost.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 17:26
Ik heb net kaarten via vakantieveiling gekocht voor Peter pan in ziggo dome.
Ik ga samen met mijn moeder. Lekker een avondje uit.
Het lijkt me echt prachtig,
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns