Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eenvoudige nederlandse patroontjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Vivike View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vivike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Eenvoudige nederlandse patroontjes
    Posted: 03 Februari 2013 om 20:47
Hey Hallo,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier was en nu begint het weer helemaal te kriebelen. Jullie maken zo een leuke dingen. Daar ben ik echt jaloers op Embarrassed.
Ik zou graag een eenvoudig patroontje hebben, maakt niet zo heel veel uit van wat, als ik maar aan de slag kan. Ik kan losse, vaste, stokje en dubbel stokje, verder eigenlijk nog niets. Confused
Ik vind veel dingen heel leuk maar merk dat ik zo een beginneling ben dat als ik iets moet maken wat iets moeilijker is, ik het na 10 keer uittrekken aan de kant leg en me er niet meer op kan focussen.
Wie kan me een leuk eenvoudig patroontje bezorgen.

Groetjes Vicky
Back to Top
Vivike View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vivike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 20:57
Ik krijg hem niet open. Heb anders toch Adobe reader, maar werkt de laatste week niet naar behoren. Maar hij is wel leuk.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 21:49
http://grietjekarwietje.blogspot.nl/2011/04/haakpatroon-bertje-het-kuiken.html
Dit vind ik een leukje om er weer even in te komen.
Back to Top
Vivike View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vivike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 21:58
Het is ondertussen gelukt. Ander programma gedownload.

Bedankt ikkie. Wink
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 07:13
Hier staat er een heel eenvoudig. Deze vogeltjes op deze pagina hier zijn ook wel leuk en gemakkelijk.Deze pinguin hier is ook niet te moeilijk.
Verder heb ik nog heel wat Nederlandse patroontjes gepint in deze pinterest map hier

Hoop dat dit je wat helpt
Vifke
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 10:40
Op http://saaartje.blogspot.nl/p/over-saartje.html staat heel eenvoudig hoe je dingetjes kan maken met behulp van granny squares en granny stripes.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 19:23
Vicky, misschien kun je in je omgeving haaksters vinden en een clubje oprichten. Dat werkt toch het lekkerste als je dingen wilt leren. Via internet of raamadvertenties bij de supermarkt? Een hobbydoosdag beginnen voor de hobbydozen in je buurt? Op één zo'n dag kun je heel wat opsteken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns