Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Harige knuffelbeer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tonine View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tonine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Harige knuffelbeer
    Posted: 08 Februari 2013 om 14:45
Hallo allemaal, ik ben de harige knuffelbeer aan het breien. Bij elk onderdeel staat aangegeven hoe je het in elkaar zet behalve bij het lijf. Kan iemand mij zeggen hoe dat moet een ook hoe ik de kop het beste aan het lijf kan maken? Alvast hartelijk dank,dan kan ik weer fijn verder.

Groeten,Ine.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2013 om 16:16
Hallo Ine,

Welk knuffelbeertje gaat het om? Is dat er 1 van hobbydoos? Het forum en de winkel zijn eigenlijk 2 verschillende dingen dus we hebben iets meer informatie nodig :)
Back to Top
Tonine View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tonine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2013 om 16:44
De knuffelbeer is van Hobbydoos.nl. De beschrijving is voor garen van Brazilia van Schachenmayer nomotta. Hopelijk heb je nou genoeg informatie anders hoor ik het graag. Er staat een foto bij van een wit beerje met rosé binnen in het oortje.

Groeten,ine
Back to Top
Tonine View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tonine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 15:23
Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag over het in elkaar zetten van de harige 
knuffelbeer,op 8 februari. Kan iemand mij helpen?

groet,ine

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 16:12
Ik heb het patroon helaas niet. Kan je Renske zelf niet aanschrijven? Zij heeft immers dit patroon aan je verzonden. Wat ik al schreef, forum en winkel zijn 2 verschillende dingen. Het forum is een onderdeel van hobbydoos.nl en een kadootje omdat we hier heel veel leuks met elkaar delen en ook hulp aan elkaar kunnen bieden. Maar snap dat dat heel verwarrend is.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 16:29
ik heb het patroon opgevraagd . Zodra ik het binnen heb zal ik eens kijken
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 16:41
Het staat er inderdaad niet bij . Je kan toch zelf wel zien welke delen je tegenelkaar moet leggen om het dicht te naaien ?. De zijkanten  of de opzet en afkant kanten meer mogelijkheden zijn er niet . Ik kan dat uit de verte ook niet zien .Gewoon even kijken wat het beste model geeft ( Ik denk de zijkanten )
De kop naai je met een zo onzichtbaar mogelijke steek op de romp op de juiste plaats . Even de juiste plaats bepalen door de kop met b.v sate prikkers even tijdelijk vast te zetten
Ik gebruik meestal een( dubbele) draad naaigaren . Ook flosgaren is lekker sterk om iets stevig aan te naaien .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns