Haakwerk op jute tas |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sheila ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 April 2012 Status: Offline Points: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Februari 2013 om 19:57 |
Ik heb een jute boodschappentas van de AH. Ik heb een lap met stokjes gehaakt voor de voor- en achterkant. Ik wil deze lap langs de randen vast naaien op de jute. Ik wil voor de stevigheid de lap vastplakken omdat ik bang ben dat het haakwerk anders gaat flubberen. Waar kan ik het beste mee plakken. Ik heb al wat rond gekeken en zag op de site van Lucy attic dat zij pva houtlijm gebruikt maar dat is volgens mij meer om te stijven. En je hebt natuurlijk textiellijm.
Wat is het beste, wat is jullie ervaring |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Een lijmpistool? Maar dan netjes dun, niet zo'n dikke streep. En even goed kijken hoe je dat doet want eenmaal vast, kun je niet met een naald er doorheen. Ik weet niet hoe dat bij andere lijmsoorten is?
|
|
![]() |
|
JePe ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Naar de Action en daar verkopen ze spuit;ijm wat je kunt gebruiken voor stof en daar kun je ook gehaakte dingen mee vastplakken.
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
waarom zet je het niet gewoon op meer plekken met een steekje vast dan hoef je geen lijm te gebuiken het lapje eerst wassen dan gaat het wat meer inelkaar zitten en is het lubberen wat minder
je kan eventueel er een binnen tas in amken van katoen dan zie je de steekjes van het vastzetten niet zitten
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Plakvlieseline gebruiken .
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
ik zou er plak linnen achter strijken en dat stevig vastnaaien |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |