Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakwerk op jute tas

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sheila View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sheila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakwerk op jute tas
    Posted: 10 Februari 2013 om 19:57
Ik heb een jute boodschappentas van de AH. Ik heb een lap met stokjes gehaakt voor de voor- en achterkant. Ik wil deze lap langs de randen vast naaien op de jute. Ik wil voor de stevigheid de lap vastplakken omdat ik bang ben dat het haakwerk anders gaat flubberen. Waar kan ik het beste mee plakken. Ik heb al wat rond gekeken en zag op de site van Lucy attic dat zij pva houtlijm gebruikt maar dat is volgens mij meer om te stijven. En je hebt natuurlijk textiellijm.
Wat is het beste, wat is jullie ervaring
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2013 om 20:06
Een lijmpistool? Maar dan netjes dun, niet zo'n dikke streep. En even goed kijken hoe je dat doet want eenmaal vast, kun je niet met een naald er doorheen. Ik weet niet hoe dat bij andere lijmsoorten is?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2013 om 20:09
Naar de Action en daar verkopen ze spuit;ijm wat je kunt gebruiken voor stof en daar kun je ook gehaakte dingen mee vastplakken.

jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2013 om 08:36
waarom zet je het niet gewoon op meer plekken met een steekje vast dan hoef je geen lijm te gebuiken het lapje eerst wassen dan gaat het wat meer inelkaar zitten en is het lubberen wat minder
je kan eventueel er een binnen tas in amken van katoen dan zie je de steekjes van het vastzetten niet zitten
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2013 om 09:16
Plakvlieseline gebruiken .
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2013 om 23:07

ik zou er plak linnen achter  strijken en dat stevig vastnaaien

oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.000 seconden.
Lang Yarns