Wikkel bewaren. |
Reageer |
Autheur | |
JePe
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Februari 2013 om 15:32 |
Ik raak nogal eens de wikkel kwijt die om de bollen zitten, en dat is soms lastig als je moet bij bestellen of als je nog eens iets anders wilt maken er van. Vaak weet je dan niet meer precies wat het is en met welke naald. Nu heb ik daar het volgende op gevonden. Als ik begin haal ik de wikkel er af en rol die klein op en stop die gewoon in het midden van de bol. Raak ik hem ook niet kwijt en heb ik de juiste wikkel bij de juiste bol.
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
hihi dat doe ik ook
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bind altijd een eindje draad rond de wikkel en bewaar hem bij de onangebroken bollen. De aangebroken bollen zitten in dezelfde tas, dan weet ik dat die ook bij het kleurnummer en verfbad horen. Bollen van een ander verfbad zitten in een andere tas.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ah das slim, raak altijd de wikkels kwijt
|
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe de wikkel met een stukje draad in een map met insteek bladen
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Handig en eigenlijk heel simpel. Bedankt voor de tip! Gr. Rianne
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |