crochet me a doll |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Februari 2013 om 09:22 |
Hoi Hoi goedemorgen
ik heb een vraag
Ik heb een gratis patroon voor een pop gevonden
Deze heb ik ooit gedownload maar na problemen met mijn pc is het patroon weg
Nu wil ik het opnieuw downloaden maar mijn pc wil dat niet GRRRR
Wie will het downloaden en mij via mail sturen??
Het patroon staat op http://easymakesmehappy.blogspot.nl
Bij free crochet naar beneden scrollen
bij 12" doll crochet pattern
onder de eerste foto
Free Crochet Pattern for this doll is here daar op klikken
en je kunt downloaden hieronder de directe link weet niet of die werkt
een van jullie zou mij er heel blij mee maken EN je hebt zelf het leuke patroon!!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry mijn ipad wil het ook niet downloaden.
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
ik weet niet op welke ik moet klikken om het te downloaden er staan er nog al wat waar je op kan klikken
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
als ik t probeer komt er te staan of ik toestemming geef om wijzigingen in de pc aan te brengen of dat nou verstandig is?
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
daarom durf ik niet zo maar ergens op te klikken, ik ben zo bang dat ik dan rare dingen binnen haal
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
nou dan ligt het niet alleen aan mij Ik ga haar gewoon mailen
bedankt voor de moeite dames
|
|
Chris
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
klik eens op 'vieuw document' ...
Ik krijg dan gewoon het patroon te zien ...
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
oh nu heb ik het helemaal gevonden. Je kan het document zien met view document en eventueel printen, maar je kan pas downloaden in pdf als je een account hebt aangemaakt (en dat heb ik gedaan
![]() Ik mail het bestand naar je toe .... in pdf als het goed is ....
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Oh heb dr net binnengehengeld, wat is ze leukkkkkkkkkkkkkkkk
Als er iets fout is gegaan of iemand nog nodig heeft, geef maar een gil dan ok!!
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
ooooh dankjewel!!!!
joe hoe wat ben ik blij!!!
|
|
Chris
|
![]() |
|
Reghaakmaaraan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Februari 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 146 |
Hallo,
Ik ben opzoek naar een haak patroon van een Dora pop. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
naemi helaas de link doet het bij mij niet
|
|
![]() |
|
hihi ik zet jullie allen wel aan het werk met dat zoeken
ik ga een poging wagen de pop te haken Manlief is volgende week weer een paar dagen in't buitenland dus...............
|
|
Chris
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |