soepel afhechten |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Februari 2013 om 16:51 |
Als ik bv bij het breien van een voor bies moet afhechten, word dat bij mij meestal te strak.
nu heb bedacht er een dikkere nld bij te gebruiken en dat werkt perfect. de afgekante rand is nu mooi soepel.
|
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een slimme.
Ik zet een ketting lossen vaak met een half maatje meer op, dan zit je niet te pieren en wurmen om in te steken als je gaat haken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haak de steken vaak af, gaat sneller en is ook minder strak. Dat met die dikkere pen deed ik al altijd. Opzetten doe ik met 2 pennen tegelijk. Als ik klaar ben trek een pen eruit. Je kunt lekker makkelijk breien. Als ik met heel dikke pennen ga breien neem ik er soms 2 van een maatje dunner.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zet al breiend mijn steken op een naald die een 0,5 groter is
|
|
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed idee Magtelt, dank je. Ik zit dus ook altijd te pieren.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ook leuk is, als je met vasten begint, is om de ketting een kwart slag naar je toe te draaien en in de dwarslusjes in te steken in plaats van in de bovenste poot van het v-tje. Je krijgt dan een mooiere rand.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zucht.... Magtelt ik ben jaloers op je, wat heb je toch altijd creatieve ideëen.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben blij dat ik ze hier kwijt kan.
Mijn kinderen waren altijd geërgerd, omdat ik al een oplossing bedacht heb, vóór er een probleem is. |
|
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind het heel leerzaam
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |