LINK ????? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Maart 2013 om 20:41 |
Nog even een vraagje, Hoe krijg ik de link naar mijn blog blauw?
Zodat jullie met 1 klik op de muis op m'n blog komen, of een andere link natuurlijk. Wie kan me verder helpen?
|
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[.url]http://madebymg.blogspot.nl/[./url]
(Maar wel de 2 puntjes weghalen bij url) |
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
als je een andere tekst wilt hebben dan de link zelf is dat [.url=http://madebymg.blogspot.nl/]hier dan je tekst[./url]
(en weer niet vergeten de twee puntjes weg te halen. |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
[.url]http//madebymg.blogspot.nl/[./url]
even proberen of ik het snap
|
|
![]() |
|
nee dus
|
|
![]() |
|
Yes, gelukt, dank jewel, ikkie1202!!!!!
|
|
![]() |
|
in de tekst die je kopieerde staan letters tussen een soort van vierkante haakjes. omdat dit een soort code is heb ik hier twee keer een . (punt) tussen gezet. als ik dat niet doe verschijnt de link gewoon en zie je niet wat ik gedaan heb. als je nu die twee puntjes weghaalt en dan het bericht plaatst, moet hij het doen. :)
|
|
![]() |
|
ah, gelukt. goed :D en geen probleem, helpen zijn we voor hè ;)
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Eerlijk gezgd: ik snap er geen laars van. Ik copiëer gewoon het adres van de pagina en dat doet het ook. Wat is het voordeel van jullie manier?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Nu is het een directe link Lidwina, oftewel: men kan er op klikken en wordt gelijk naar de site gestuurd. Doe je zonder [.url] dan staat de link er in het zwart waar je niet op kunt klikken. Wel kopieren en plakken in de adressenbalk.
Hieronder een voorbeeld: link: www.dropke.tk gewoon: www.dropke.tk
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
MG: als je iets handiger wordt met de codes, kun je ook een plaatje als link maken. Als je op mijn handtekening klikt (het plaatje hieronder) kom je op mijn site uit ;)
|
|
![]() |
|
Dat wist ik ook niet, wat grappig.
Ik ga morgen eens kijken op je site.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
http://madebyroest.wordpress.com/2012/07/04/haakpatroon-van-knitten/Zo doe ik het. Is volgens mij toch een directe link. Wat is er handiger aan het woordje "link"?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Je hebt helemaal gelijk Lidwida, maar ik kijk nooit verder dan m'n neus lang is
![]() Daarbij ben ik gewend om met de [.code] te werken. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |