Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Schaduw breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Schaduw breien
    Posted: 25 Februari 2013 om 17:10
Hoi allemaal hebben jullie daar al eens wat mee gedaan?het wordt ook wel illussion knitting genoemd! Vr Gr. Betty
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2013 om 18:01
geen idee waar je het over hebt!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2013 om 18:09
daar is eerder wel eens een topic over geweest. eugenie wilde toen een sjaal maken met deze techniek. 
ik had er tot dan toe nooit van gehoord. 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2013 om 13:01
http://www.ravelry.com/projects/WoolhelminaToo
In The Knitter van deze maand staat een artikel van Steve Plummer en daar wordt naar bovenstaande site verwezen. Het zou kunnen zijn dat je moet inloggen.
Het lijkt mij heel interessant.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
leetje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer leetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 16:53
ik ben een sjaal aan het breien. het kost wat tijd, maar op de site ilussionknitting vind je best goede beschrijving hoe je het kunt doen.

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 10:05
Bedankt Betty voor dit topic. Thumbs Up
Ik had ooit wel eens gehoord van deze techniek maar ik was hem ondertussen vergeten.
Tijdens het weekend heb ik al enkele patronen besteld bij Steve Plummer. Big smile 
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 10:42
Hoi dank je maar kan je die patronen gewoon bestellen en dan bv met euro s betalen? Vr gr Betty
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 10:43
Hallo Dine. Ben heel benieuwd, wat ga je maken? Ik heb ook gezocht bij de patronen van Plummer. Volgens mij zijn het allemaal wandkleden of is er ook iets anders bij en heb ik het over het hoofd gezien?
Groetjes, Lida.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 11:59
Betty : je kan op diverse manieren betalen, ik heb mijn kredietkaart gebruikt. Je krijgt onmiddellijk het bedrag in euro te zien (ongeveer 0,50 euro meer per patroon).

Lidwina: inderdaad allemaal wandkleden maar je kan ze natuurlijk ook als plaid gebruiken.
Ik heb Gollum en the scream voor mijn zoon en het meisje met de oorring voor mezelf gekocht.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 12:30
Hoi lidwina,je kan de patronen ook inbreken bv in een trui of de achterkant van een vest.Of smalle dingetjes op een shawl.gr betty
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 12:31
Ik bedoel natuurlijk inbreien
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 12:52
Bedankt Betty en Dine voor de informatie.
Het meisje met de oorring vond ik ook meteen heel mooi Dine.
Betty, een tikfout kun je heel gemakkelijk verbeteren. Je gaat naar postoptions, kiest wijzig bericht en dan kun je zo iets veranderen of toevoegen. Ik heb zelfs een keer een andere foto geplaatst als er oorspronkelijk stond.
Groetjes, Lida.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 13:15
woooow, als ik het goed begrijp: Van voor zie je niks, van de zijkant een compleet kunstwerk?
Echt heel gaaf!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns