wie helpt ivm steken uitleggen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
annemie.vrielynck ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Maart 2013 Locatie: portugal Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Maart 2013 om 03:06 |
hallo,
ik ben annemie en heb in een breiboek een model van een vest gezien; dit moet volgens een bepaald patroon gebeuren nu mijn probleem is dat er in het patroon zwarte vakjes zijn en als verklaring staat er "geen steek" soms 6 naast elkaar dus hoe brei ik geen steek ![]() alvast bedankt
|
|
groetjes annemie
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je zult toch iets duidelijker moeten zijn . Wat meer tekst of je teltekening hier plaatsen want hier kan ik niets van bakken . Misschien een ander hobbydoosje wel .EEn plaatje van het vest zou ook handig zijn .
We wachten af
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Soms brei je twee steken samen en moet je elders meerderen. Dan staat en in de tekening een leeg vakje, omdat een rijtje lager twee steken stonden en er in de rij erboven maar één staat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ja bv bij een omslag als je ajour breit :)
Klopt dit niet met jouw patroon dan graag meer info en dan helpen we je verder :) |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |