Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

speelhuis

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: speelhuis
    Posted: 06 Maart 2013 om 08:19

Onze dochtertje van 2 was maandag en dinsdag net een koe die voor het eerst de wei in mocht. Ze vond het geweldig buiten spelen. Ik herken dat van mezelf, ben ook echt een buitenmens en mijn man overigens ook.LOL

Nu zijn wij op zoek naar wat leuke speeldingen voor buiten.
Ik ben erg benieuwd  of jullie een speelhuisje in de tuin hebben en of die dan van hout is of dat een plastic huisje ook degelijk is.

En andere speelgoed ideëen zijn ook altijd welkom. we hebben overigens niet een hele grote tuin.

ps-je loopfietsje krijgt ze binnenkort op haar verjaardag.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 08:53
Wij hebben eenspeelhuis met glijbaan en onderin een zandbak
Sinds 2 jaar hebben we ook mini huis met deur en raam en tafel en stoeltjedeze is wel wat warm in de zomer hij staat niet in de schaduw deze is 2e hands
Alles van hout
Een trampoline is ook heel leuk
Kijk eens op marktplaats er veel ook 2e hands te koop want het is allemaal erg prijzig
Mijn man heeft aan het speeltuig met glijbaan een extra balk met poot gemaakt zodat we een schommel eraan konden maken
Bij een schommel is een zacht rubber zitje beter dan een plankje het rubber vormt een beetje naar de heupen toe
Mijn oudste dochter kon al heel vroeg schommelen
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 10:00
Een wigwam van bezemstelen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 12:38
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Een wigwam van bezemstelen?
Leuk idee.

Ben gaan googlen en heb een hele mooie gevonden. Volgende week komt mijn zus logeren, kan hem natuurlijk samen met haar gaan maken. Zij is net wat handiger met de naaimachine. Wordt vervolgd dus....Wink

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 13:21
Het opzetten moet misschien ook met meer personen.

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 19:29
Wat een goed idee die wigwam ik had niet uit het berichtje begrepen dat je zelf wat wilde maken
Ik maak met mijn kinderen ook altijd tenten op het gras en dan picknicken we in de tent heel leuk

Chris

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 19:30
Wat een goed idee die wigwam ik had niet uit het berichtje begrepen dat je zelf wat wilde maken
Ik maak met mijn kinderen ook altijd tenten op het gras en dan picknicken we in de tent heel leuk

Dus een theeserviesje is ook leuk voor buiten

Chris

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 19:51
Ik legde een groot laken over de tuintafel, daar zaten ze dan onder te giechelen. Mijn broertje had wel een "echte"indianentent uit de winkel, 60 jaar geleden ofzo.

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 20:32
vorig jaar ging het opwindsysteem kapot dus moest er een nieuwe komen .

Van het doek heb ik een pracht van een wigwam gemaakt .
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 21:22
Mijn moeder heeft voor mijn kinderen een iglo gemaakt, heeft jaren geleden in een aridane volgens mij gestaan. Nijntje figuren erop geappliceerd.
Verder hebben wij in de tuin een houtenspeelhuis met winkeltje onderin, zandbak en schommel. De schommel heeft gewoon een houten plank en de kinderen schommelen er allebei op. Toen ze kleiner waren hebben we wel een schommelzitje gehad, waar een gordel en beugel in zat, zodat ze veilig  konden schommelen.

Een trampoline is helemaal geweldig als er plaats voor hebt.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 21:25
Wij hebben een kunststof huisje in de tuin, is degelijk, maar hij wordt bijna alleen maar gebruikt als ballenopslag voor de oudsten. We hebben hem gekregen voor de jongste twee, maar die spelen er jammergenoeg bijna nooit in. De glijbaan is wel een succes, we hebben één van Chico overgenomen van de buren, die wordt echt dagelijks gebruikt, zelfs vriendjes van de oudste twee van 8 en 10 willen er nog wel eens vanaf glijden of bij op rennen. Verder zou ik graag een trampoline en een schommel in de tuin willen, maar voor de schommel is eingenlijks geen goede plek vrij en mijn man wil geen trampoline.
Groet,

Yobsje
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 21:55
Toen mijn kinderen klein waren heb ik op de punten van de parasol knopen gezet
\\\\\\\\\\\\\\een laken voorzien van knoopsgaten daarin een deur en raampjes en veel bloemen erop genaaid,hij moet nog ergens op zolder liggen

De parasol werd dan heel laag gezet en het laken met haringen in de grond

Heel veel plezier van gehad
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 22:51
Originally posted by drempt drempt wrote:

Dus een theeserviesje is ook leuk voor buiten

Was ook niet de bedoeling om iets te maken. Maar een tent is natuurlijk altijd spannend voor een kind en je kunt hem natuurlijk ook binnen zetten. Had in eerste instantie wel het idee om een tafeltent te maken in huis. Vroeger maakten wij ook van de parasol een tent en gingen we daar in picknicken.
Mijn moeder al gebeld of ze lappen stof heeft. Quilt veel en krijgt van allerlei kanten altijd lappen stof. En mijn zus heeft er helemaal zin in om samen wat te maken.
Theeserviesje is verjaarscadeau, ze is 2 april jarig.

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 13:02
Mijn oudste dochter is bijna 10 en vind het nog leuk met haar theeserviesje te spelen samen met vriendinnetjes haha koekje erbij snoepje erbij en veel speelplezier

Chris

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns