patronen gevraagd |
Reageer |
Autheur | |
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Maart 2013 om 21:07 |
Ik ben een kindertasje aan het haken voor mijn kleindochter van 5 uit het boekje "Haakfeest, haken voor kinderen". Ze wil daar graag een gehaakte applicatie van een varkentje op want varkentje is haar lievelingsdier. Wie kan me helpen aan patroon van gehaakte applicatie van een varkentje?
|
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je even zoekt op google en dan met de zoektermen: Crochet fridgie pig of crochet appliqeu pig, dan vind je er vast wel een paar.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zal het proberen Yobsje, maar mijn engels is niet erg goed, zou het liefst in het nederlands hebben
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Omajan een vertaallijst geeft vleugeltjes. (Van genoegen dat je al die engelse dingen kunt haken)
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Lidwina, misschien moet ik me daar maar es aan wagen.
Ik zag op pinterest een hele leuke maar dat gaat me ook nog boven mijn pet en of je daar patronen kunt vragen??
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
In het boekje Gehaakte applicaties van Brenda Smits staat een badge met 2 varkenskopjes.
Ik zal je een vertaallijst sturen, voor het geval je eens....
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
crochetmad
Duizendpoot Lid sinds: 16 Juni 2012 Status: Offline Points: 154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je iets toegestuurd.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |