Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

volgende week sneeuw???

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: volgende week sneeuw???
    Posted: 07 Maart 2013 om 17:02
nee toch??

ik heb net lekker de lente in mijn bol
ben lekker vrolijk
heb de poetseritis
ramen gezeemd boven en beneden ( alleen de binnenkant)
kinderkledingkasten uitmesten

alles lekker schoon
wordt er sneeuw voorspeld

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 17:08
5 tot 10 cm!!!! ik wil geen sneeuw meer. Vandaag stond in de krant dat er 30% meer boekingen waren voor een meivakantie in de zon!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 17:21
Sneeuw is leuk, maar nu we de lente hebben mogen voelen, willen we geen sneeuw meer!
Dit weekend mogen de katten voor het eerst naar buiten, zonder aan een tuigje te zitten. Zou sneu zijn als ze volgende week weer binnen moeten zitten omdat het buiten te koud en nat voor ze is.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 17:37
Aprilletje zoet geeft ook nog wel eens een witte hoed !!!

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 18:19
Haha ik dacht al aan je, en anderen die de sneeuw nou wel eens hebben gezien! Ik vind het eigenlijk nog wel weer een keer lekker. Lekker die frisse lucht om in te ademen. En ... ik heb nog een hele dikke onaffe sjaal op de pennen staan, dus die kan ik dan mooi gebruiken en aan jullie laten zien. 
De zon is natuurlijk ook lekker, maar die komt daarna dan wel weer! Star 

Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 18:34
Voor mij hoeft het ook niet meer, maar het heeft voor ons bedrijf (hondenhotel) wel zijn voordelen, de mensen doen zuiniger aan en doen geen grote aankopen zoals een auto en dergelijke, maar door de komende sneeuw krijgen ze het zo op hun heupen dat ze toch naar de zon willen en dan hun hond bij ons in pension doen, dus dat betekent voor ons weer extra inkomen Wink
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 19:05
Ik ben ook klaar met de winter en de sneeuw. Ik heb de zon gezien en die wil ik houden.....
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
merelx View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer merelx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 20:02
had al bloemetjes gekocht voor in de tuin.... heerlijk het zonnetje! en krijgen we weer sneeuwAngry
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 21:21
Maart roert zijn staart......... is niet voor niks een spreekwoord, ik kan me herinneren dat ik in mijn jeugd  nog halfweg maart op de schaatsen stond........

het word vanzelf Lente dames, nog eventjes geduld.
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 21:32
Van mij hoeft het ook niet meer, maar we hebben het niet voor het zeggen. Onze oudste zoon wordt volgende week 11 jaar en toen hij geboren is vroor het ook en lag er ook een dun laagje sneeuw.
Groet,

Yobsje
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 10:10
Originally posted by Yobsje Yobsje wrote:

Van mij hoeft het ook niet meer, maar we hebben het niet voor het zeggen. Onze oudste zoon wordt volgende week 11 jaar en toen hij geboren is vroor het ook en lag er ook een dun laagje sneeuw.
mijn dochter wordt de 23e 10 en toen zij geboren is vielen de mussen van het dak zo heet was het

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 12:16
Hier schijnt de zon, ik hoef al een paar dagen geen sjaal om en ik roep aldoor: "Kijk mamma, zonder handschoenen!". Ik kan het me niet voorstellen dat het weer omslaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:01
Ik wil het niet, kwil het niet, niet niet niet!!!!!!

Ik genoot zo van die prachtige lente dagen!
En dan nu die kou weer, ik ben er zó klaar mee!!!

Hé dat is eruit.Wink
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns