Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Action
    Posted: 08 Maart 2013 om 16:53
Net gesignaleerd (en gekocht) een plastic koker haaknaalden 3, 3½,4, 6, 8 en 10 voor - schrik niet - € 1,99 en een plastic koker breinaalden 3½, 6, 8 en 10 voor € 2,69. Bij Action. Meteen maar 4 verschillende kleuren luciferpopjes meegenomen voor Jips en een klein notitieblokje voor me eigen. Twee bamboe naalden nr. 12 van 45 cm voor wie ze wil op de hobbydoosdag en drie paarden in een zakje voor mijn miniBB ruitertjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 16:55
Jij bent goed bezig geweest hoor magtelt
Groetjes jenny
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 16:55
Jammer dat maat 9 haaknaald erbij zit,moet namelijk 2 kussen haken voor onze dochter,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 17:03
Moet het persé 9 zijn? 8 en 10 zit er wel in. Het scheelt een stuk met andere winkelprijzen.

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 18:51
oh wat een koopje!!
das boffen
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:51
Dat klinkt goed, ik wilde er morgen toch even heen, heb een leuk kussen gezien om te borduren en die was daar te koop :D
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 20:20
Oo Magtelt wat ben je toch een lekker wijffie
Geweldig
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 22:55
Weer een reden om naar action te gaan
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 09:53
Aldi heeft vanaf a.s. woensdag kussens om te borduren of knopen. Dat zijn handwerkvaardigheden waar mijn denkraam te klein voor is, dus ik ga ze niet aanschaffen.

wat rozengeur.
Back to Top
tinuku View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tinuku Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 19:13
Helaas hadden ze bij onze action de haaknaalden niet. Heb wel de breinaalden gezien, en alle kokers op de grond laten vallen omdat de zijkant van het schap plotseling eraf viel hahahaha alle kokers rolden in het rond. Op de terugweg naar huis nog bij een andere action gestopt, maar daar hadden ze de haaknaalden helaas ook niet. Wel bij de wibra 2 reserve haaknaalden gekocth met een breed handvat voor ik dacht 70 cent, maar 2,5 en maat 3.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 19:26
De cijfertjes slijten er wel snel af bij gebruik. Ik heb een briefje met de kleur/cijfercombinatie in mijn haaknaaldendoosje (pennendoosje) liggen. Ik vind ze wel lekker werken.

Ik denk dat die haaknaaldenkokers nog wel komen. In Apeldoorn zijn twee Actions en die zijn altijd bij met de 100 nieuwe dingen. De andere filialen volgen soms trager.

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 19:34
Ik ben te sterk, haak is uit de naald hou me toch maar bij clover.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 09:46
Deze week mouwloze jurkjes! Legging eronder en dikke trui erover en je bent klaar voor de lente.

wat rozengeur.
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 15:28
Originally posted by pippie pippie wrote:

Ik ben te sterk, haak is uit de naald hou me toch maar bij clover.

Dat had ik ook, met een haaknaald van de Wibra.
Ik vond die kleurtjes zo leuk...........
Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 15:28
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Deze week mouwloze jurkjes! Legging eronder en dikke trui erover en je bent klaar voor de lente.

Ook in maat 50 ?  > TongueTongueLOL
Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2013 om 15:53
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Net gesignaleerd (en gekocht) een plastic koker haaknaalden 3, 3½,4, 6, 8 en 10 voor - schrik niet - € 1,99 en een plastic koker breinaalden 3½, 6, 8 en 10 voor € 2,69. Bij Action. Meteen maar 4 verschillende kleuren luciferpopjes meegenomen voor Jips en een klein notitieblokje voor me eigen. Twee bamboe naalden nr. 12 van 45 cm voor wie ze wil op de hobbydoosdag en drie paarden in een zakje voor mijn miniBB ruitertjes.

Ik heb deze pas ook bij de Action zien liggen. Ik ben nu wanten aan het breien op naalden 12, maar het lijkt mij mooier om deze in het rond te breien. Ik heb plastic naalden met knop nr 12, zit nu te denken: Zou ik die houten van de Action kunnen gebruiken en daar zelf een punt aan kunnen snijden/slijpen/schuren of hoe dan ook? Zou je dat voor mij willen kijken Magtelt of iemand anders die ze heeft liggen? Dan ga ik ze dan kopen als jullie denken dat dat kan (Action zit niet echt in de buurt, vandaar graag jullie voorinspectie). Sokkennaalden maat 12 kosten met al snel 10 euro zie ik ...
Of eens de magic loop proberen, maar daar heb ik nog niet veel zin in.  Dank alvast voor de moeite!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2013 om 16:13
Die bamboenaalden zijn 40 cm, dus dat zou moeten lukken. Heb je een handige man, die met een scherp mes een puntje kan maken?

Iemand had ook al van een pollepel een haaknaald gemaakt, bij Creaties, meen ik.

wat rozengeur.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2013 om 18:22
Nee die handige man wordt nog gezocht ... Smile Gelukkig ben ik zelf handig genoeg om me eraan te wagen.
Dank je wel Magtelt voor de moeite, ik ga ze deze week halen!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2013 om 19:16
Heb je een figuurzaagje in huis? Het is hard spul. En voldoende schuurpapier?

wat rozengeur.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2013 om 19:24
Ik dacht aan een stanleymes, en dan goed schuren. Misschien ligt er in de kelder nog wel een figuurzaagje, ik zal eens kijken. 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns