Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wolletjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wolletjes
    Posted: 07 Maart 2013 om 16:00
Net terug van de beekbergse wolhal, wat is het toch fijn om de wol die je wilt kopen eerst te voelen en in het echt te zien. Wat een enorme hoeveelheid wol hebben ze daar, ik kon maar niet kiezen, dus weer veel te veel gekocht, in hoofdzaak sokkenwol (15 bollen) dus ik kan voorlopig weer vooruit
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 16:41
Je had het deze week ook net getroffen met het weer, volgende week schijnt het weer winter te worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 16:53
Leuk!!!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 16:56
Daar wil ik ook nog een keertje kijken...... is alleen een behoorlijk end weg en ik heb moeite met auto ritten uitzitte, een droom dus ..............
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 19:40
15 bollen!!errugg!
worden ook 15 paar sokken zeker?
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 23:18
we hebben het inderdaag getroffen met het weer, het is hier in Eerbeek al vanaf maandag heerlijk weer, met als absolute topdag woensdag met 19 graden!!!!!!!!!!
Het worden geen 15 paar sokken, want het zijn bolletjes van 50 gram en daar heb je er twee van nodig voor een paar sokken, hou ik 1 bolletje over, maar met dat ene bolletje en de restjes van de andere 14 brei ik nog wel een paar sokken, dus minimaal 8 paar. Ik ben de  komende 8 weken dus weer onder de pannen. Ik had ze ook echt nodigWink, heb thuis nog maar een bol of 40 liggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 23:19
Originally posted by m'jo m'jo wrote:

Daar wil ik ook nog een keertje kijken...... is alleen een behoorlijk end weg en ik heb moeite met auto ritten uitzitte, een droom dus ..............

Voor mij is het normaal gesproken ook behoorlijk ver, maar we zijn een weekje op de Veluwe en vanaf hier is het maar een kilometer of 15 dus even van geprofiteerd

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 10:17
ja van sokkenwolletjes wordt je erg hebberig, zijn ook van die leuke kleurtjes!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 12:14
Ben je verder Apeldoorn nog in geweest? De wolhal ligt aan de andere kant van het spoor.

wat rozengeur.
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 12:55
Ik ben er 3 weken geleden ook geweest, was de eerste keer, want het is ook best ver weg van ons. Maar wat een keus zeg, echt niet normaal, ga er zeker nog vaker heen!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 17:01
En daarna de stad in voor Action, Wibra en Zeeman, allemaal vlakbij elkaar, dan de Oranjerie in, daar is een La Place of een Hema voor een bakkie koffie, dan in de Hoofdstraat naar de Voordeelboekhandel en dan richting Marktplein naar Euroland. In die buurt is ook een De Slegte in de Hoofdstraat en in de Oranjerie is een Standaardboekhandel. Met veel tijdschriften. Vndaag was het in de stad 13 graden, de mensen liepen met de jas om de kont geknoopt in plaats van erin weggedoken.

In de Brinklaan waar Wibra en Zeeman zijn is ook een creatieve winkel Crea-art en een hebbedingenwinkel Hippe Dingen.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 18:53
beekbergen, denk dat ik dat op mn to do lijstje zet als ik weer normaal loop! daggie uit ervan maken, met treinkortingskaart of zo!(grote tassen meenemen, voor de buit)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:10
De Beekbergse wolhal ligt in Apeldoorn, aan de Oude Beekbergerweg. Eerst contact opnemen met Magtelt, die je dan met Ton als chauffeur van de trein komt halen, naar de wolhal, dan een bakkie doen, en dan de stad in. Minihobbydoosdagje.

wat rozengeur.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 22:50
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ben je verder Apeldoorn nog in geweest? De wolhal ligt aan de andere kant van het spoor.

Nee, we zijn nniet meer de stad in geweest, we waren al op "t Loo geweest en de voetjes deden een beetje pijn.
Ik heb trouwens deze keer alleen maar effen sokkenwol gebreid, dan kun je leukere patroontje of kabeltjes inbreien en gekleurde wolletjes heb ik nog genoeg in voorraad

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns