Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ruilhandel.

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ruilhandel.
    Posted: 02 Maart 2013 om 15:13
Ze deden het vroeger al, ruilhandel, want men had geen geld om spullen te ruilen.
Nu, anno 2013, heeft men vaak minder geld te besteden dan men gewild had. Wel loop je soms tegen spullen aan die je niet gebruikt, andere hebben dat ook, dus dan kun je ruilen.

Nu dacht ik: misschien zijn hier ook mensen die wat te ruilen hebben. 
Ik wel in ieder geval:
Ik heb hier 2 dozen (grote dozen) staan met lege theezakjes. Ze zijn allemaal gesorteerd op kleur en als ik een schatting zou moeten doen, denk ik dat hier zo'n 17.000 (ja, zeventienduizend) lege theezakjes liggen. Veelal van pickwick, allemaal verschillende smaakjes (dus kleuren)
Is er iemand die interesse heeft in deze zakjes?
Als ruilmiddel zou een bolletje katoen al voldoende zijn, of iets anders wat met haken te maken heeft wat je kunt missen (mogen ook haaknaalden zijn, maat 6 ofzo)
Dus: heb je interesse in 17.000 theezakjes (nee, ik ga ze écht niet natellen, het is een grove schatting die gedaan is door een collega) en je hebt nog wat ruilmateriaal, hoor ik het graag!
Natuurlijk wil ik ook de dozen splitsen als er meerdere gegadigde zijn.
(verzendkosten zijn wel voor de ontvanger....)

Groetjes
Krissie.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2013 om 16:17
heb je die thee allemaal zelf gedronkenLOL
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2013 om 17:36
Nee Hannie-Groen, godzijdank niet
*ik drink graag heet water, eigelijk thee zonder een smaakje. Heet dat niet witte thee?*
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 10:07
Corrie die naar de hobbydoosdag komt, vroeg om die zakjes. Kom jij toevallig ook? Dan kun je met haar ruilen. Ik heb haaknaalden 5,7, 8 en 10 dubbel, die zet ik dan voor haar in. Zij komt vaak met potjes eigengemaakte jam, ik heb er hier nog een paar staan van de vorige hddag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 14:36
Nee, helaas kan ik dan niet, wij zijn op familie dag. Ik begreep dat het in zwolle is, de hobbydag?
Wij zijn dan in Eelde, wie weet kan iemand daar wat mee?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 17:18
nee de hobbydag is in woerden, misschien dat het via, via daar naar toe kan komen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 17:47
En ik vond nog een nummer 6 haaknaald.

wat rozengeur.
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2013 om 16:20
Wat is dit een leuk idee zeg. Het gebeurt vaak dat ik iets koop of krijg waar ik niks mee kan of dat ik er teveel van koop of krijg.
Vind dit een heel leuk idee maar ook een spot om er iemand anders mee te helpen

Jose
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2013 om 17:19
ik vind het ook een leuk idee heb nog wat kantjes en bandjes liggen waar ik niets mee kan
zal er een foto van maken ,de verzendkosten zijn voor de ontvanger de kantjes en bandjes zijn gratis

Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 17:06
Ik vind het idee ook erg leuk!

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 18:05
Leuk dat er positief gereageerd wordt, top!
De theezakjes hebben inmiddels een nieuw adres gekregen, maar ik wil het stokje graag doorgeven aan andere, ruilbare, dingetjes!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 18:46
Ik heb hier wat dingen die ik anders naar de hobbydoosdag had meegenomen. Ruilen kan daar ook.
Twee tashandvaten voor een gehaakte of gebreide handtas
Poppen en beesten van wol, klein Canteclerboekje
Speel- en knuffelpoppen, idem
Textielantieken met patronenblad, ook zo'n kleintje
Macrame, klein boekje
Stofdieren, klein boekje
Handboek voor Zelmaakmode van Margriet en Knip
Sjaals, stola's en capes, Zeeman
STYLE Mutsen en accessoires nr 2
STYLE breien en haken nr 9
Mijn creatieve hobby nr. 10,2010
Handboek Breien,Wibra
Leuke troetelpoppen om zelf te maken, met patronenblad
Bloemenmaker met rond en vierkant model, Strengels
Babyslofjes om te breien en te haken.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 16:48
 photo 2013-03-05172835_zps1a9a7902.jpg
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 16:49
 photo 2013-03-05172820_zps27ee8066.jpg
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 16:50
 photo 2013-03-05172756_zps271d756c.jpg
verzendkosten zijn voor de ontvanger de kantjes zijn gratis
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 17:43
oh hannie daar wordt ik wel blij van zulke kantjes
heb je een pm gestuurd hoor ! 
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 17:54
je hebt antwoord ,dames de kantjes en bandjes hebben een bestemmin gevonden  bij cozz
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 18:32
Hug Joepieeeeeee bedankt Hannie ♥♥
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 18:39
Borduurspullen zijn al vergeven.
Ik heb wel nog wel (brei)naalden (in soorten en maten), heel veel (restjes) wol en katoen, lappen stof ...... !

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 06:23
misschien een tip voor de aanbieders van de ruilhandel of gratid spulletjes maak er een foto van dat is denk ik prettiger voor iedereen dan zie je wat er aangeboden wordt
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.188 seconden.
Lang Yarns