Haakparty op de Boerderij - Christel Krukkert |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Wilma1979 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 Februari 2012 Status: Offline Points: 222 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 Februari 2013 om 21:11 |
Ja dames,
Christel heeft weer een nieuw boekje uitgebracht, heb deze via Cosmox besteld en komt hopelijk morgen met de post al binnen. ![]() |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb hem! Helemaal blij mee.
Wat is dat toch dat je zo hebberig wordt van patroontjes en garen.
Genoeg in huis en toch nog steeds meer willen
![]() Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Dat hoort bij je hobbie, passie of verslaving. Hoe je het noemen wilt. Als je onverschillig was voor boekjes en garen, was je geen fanatieke haakster of breister.
Ik ken een aantal mensen die zeggen: "Dat zou ik ook wel willen doen" en daar blijft het bij, er kriebelt niets van binnen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
popel om m te kopen!
wat staan er nog meer voor leuke beesten in? zit de hele dag te haken of breien, zelfs lezen schiet erbij in, straks is pootje over en heb ik een tennisarm van t breien. hihi |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
ziet er leuk uit, zal die op mijn wenslijstje plaatsen :-)
Vifke |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
Nova ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Ik ben hem gisteren tegengekomen in een boekhandel. Er zaten zulke leuke patronen in, dat ik opeens bij de kassa stond met dat boek in mijn handen
![]() Er staat o.a. een hond, geit, koe, paard, kalkoen, varken, schaap, konijn etc in.
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Ga het zeker kopen. Heb, heb, heb!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
het boekje is echt geweldig, ik heb het net binnen via cosmox lekker geen verzendkosten, ik vind het echt een heel leuk boekje met echt leuke patroontjes niet 1 of 2 nee echt bijna allemaal zijn ze leuk, nou het is niet te merken dat ik het boekje echt leuk vind he
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
monique1974 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
het boekje is idd geweldig ik heb hem ook meteen gekocht toen ik hem zag staan.
|
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Ik heb nog zoveel in de pijplijn zitten dat ik maar even niet naar dit boekje kijk
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik heb ook al zoveel liggen, wat me toeschreeuwt, maar ja, helaas ben ik binnenkort jarig
![]() |
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
ach, ik heb 2 hobby's (eigenlijk ook wel meer hoor). 1 is haken, en de andere is haakpatronen zoeken/sparen! Dat is gewoon een hobby op zichzelf :D zo leuk!
|
|
![]() |
|
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Yay! vandaag van vriendlief gekregen, toch lief hoe hij altijd intresse toont in mijn hobby
![]() Ik kan niet wachtten om ook hiermee te beginnen, ik vind het geitje o zo leuk!
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Aaaaah Spookysil, dat is nou echt nog eens lief zeg!!!
|
|
![]() |
|
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Ja lief he, hij probeert ook echt te begrijpen wat ik nou doe, zo weet hij ook wat lossen en vasten zijn, en heeft het zelfs een keer geprobeerd. Ik vindt het zo lief dat hij echt interesse toont
![]() |
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Ik krijg hem morgen binnen, was meteen verliefd op het geitje.
|
|
![]() |
|
WanLan ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Juli 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 53 |
Dit boekje heb ik ook, eigenlijk vooral vanwege Klara de Koe. Maar de andere patroontjes zullen vast ook nog el gemaakt gaan worden.
![]() |
|
Liefs,
Wanda Leven is niet voor niets meervoud van lef! |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
die wil ik ook .garen genoeg en anders op naar Drops
|
|
oant Sjen
|
|
![]() |
|
Roosmarijn ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 December 2013 Status: Offline Points: 22 |
Erg leuk boekje! Ik heb het paard gemaakt met catania grande, hij wordt dan in verhouding iets minder bol en een stuk groter maar erg leuk!
Mijn oudste zoon wil dolgraag de kippen en kuikens (geen idee waarom) maar ik kan niet breien dus dat wordt zonder mutsjes ed. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
eh roosmarijn,
foto s van je creaties willen we graag zien! je oudste naar de kinderboerderij geweest? en t mutsje kan je ook haken hoor |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |