|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() Posted: 06 Februari 2008 om 12:24 |
Ik wil graag een bloemetje haken maar een leuke vind ik alleen bij jessica tromp. Maar het geval is nu dat ik er geen patroon van kan vinden of ik kijk niet goed....
Groetjes Claudia |
|
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
|
|
![]() |
|
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
Volgens mij lijk het schema het meest op deze link: http://www.jessica-tromp.nl/crochet_flower_stitch/crochet%20 flowers%20p4.GIF Maar je kunt ook onder de letters free patterns kijken daar staan erg veel schema's van bloemen en allemaal weer anders. |
|
Groetjes,
Dorine |
|
![]() |
|
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() |
Pfff kan iemand helpen??? Hoe moet ik al die tekens ontcijferen. Tuurlijk weet ik wel wat losse en stokjes zijn maar ik zie door de tekens het bloemetje niet meer... |
|
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
|
|
![]() |
|
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
Misschien heb je hier wat aan: http://www.garnstudio.com/lang/nl/skole/hekle_diagramtegn.ph p Je begint in het midden met het rondje (wil je een open hartje maak je een langere ketting van lossen als begin en wil je een dichter hartje maak je hem zo kort mogelijk). Elke ronde sluit je met een halve vaste. In iedere volgende ronde maak je blaadjes waarbij je iedere keer weer achter de gevormde blaadjes langshaakt. de kleine rondjes zijn losse, de haakjes zijn halve vaste, de kruisjes zijn vasten, de wat hogere kruisjes met een haak (in de buitenste ronde) zijn halve stokjes, de hoge kruisjes stokjes en die hoge kruisjes met 2 streepjes zijn dubbele stokjes. Claudie het blijft een kwestie van proberen. Ik wou dat ik het je voor kon doen, maar helaas. Bovendien haak ik ook nog links dus zou je alles waarschijnlijk toch weer moeten spiegelen. Maar ik hoop dat het zo wat duidelijker voor je is geworden. |
|
Groetjes,
Dorine |
|
![]() |
|
![]() |
Je link doet het niet dikkie.... Claudia |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Oh, chips... Misschien deze wel en dan kiezen voor de symbolen in het rijtje. http://www.garnstudio.com/lang/nl/skole/hekle_index.php Ik heb hem zelf getest en bij mij doet hij het. De bladzijden zijn weer wel in het nederlands. Succes wederom.
|
|
Groetjes,
Dorine |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |