Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even voorstellen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MissJannie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MissJannie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Even voorstellen
    Posted: 19 Maart 2013 om 08:45
Hallo Allemaal!

Ik ben Linda en ik ben een zeer beginnende haakster, ik vind het heerlijk om te knutselen en ik zocht nog steeds iets wat ik lang leuk zou vinden en ik denk dat ik dat gevonden heb.

Ik ben hier en daar wat aan het rond snuffelen naar allerlei makkelijke patroontjes om te oefenen maar als er iets staat als "minderen + Vx12 + meerderenx2 + Vx12 + minderen" dan ben ik de weg al kwijt ;)

Er staat mij dus nog een hoop te doen en te leren, ik hoop hier dan ook een hoop ervaringen te kunnen lezen waar ik veel van kan leren!

Groetjes Linda
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 08:52
Hoi miss jannie'
Welkom op dit verslavende forum!
Gewoon met makkelijke dingen beginnen!
Sommige patronen beschrijven toer per toer, dat moet kunnen toch!
Veel plezier hier,
Groetjes marian
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 09:17
Welkom en vragen staat vrij . Er is altijd wel een hobbydoosje die je opweg kan/wil helpen .
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 10:16
Welkom, en we zijn hier met zooooveel, er is altijd wel iemand die je verder kan helpen.
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 10:40
ik ben ook beginnend, maar heb toch al leuke dingen gevonden zonder van die moeilijke omschrijvingen die jij hier opsomt hoor!
Wat voor soort dingen vind je leuk om te maken?
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 11:27
Welkom en veel plezier hier, alle begin is moeilijk, over een poosje lach je daar om.
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 12:04
Originally posted by MissJannie MissJannie wrote:

"minderen + Vx12 + meerderenx2 + Vx12 + minderen" 

staat hier misschien:
1 minderen
12 vasten
2x meerderen
12 vasten
1 minderen
????
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MissJannie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 12:44
Wat ik leuk vind om te maken... Ik wil graag zo een gehaakte deken gaan maken, ik heb leuke sloffen gezien. van die hoesjes voor om glazen potjes zodat je een windlicht krijgt en knuffels lijken mij leuk.
Verder ben ik met een stel vriendinnen knittens aan het breien voor de dierenbescherming en dat vind ik ook erg leuk.

Ik heb hiervoor 3d kaarten gemaak en veel met kralen gedaan. Denk dat ik dit leuker vind om te doen ;)

Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MissJannie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 12:45
Originally posted by Mamaeer Mamaeer wrote:

staat hier misschien:
1 minderen
12 vasten
2x meerderen
12 vasten
1 minderen
????

Ik heb het nagevraagd aan de dame van die site waar ik het partroon heb gevonden en dat is inderdaad wat het is!...
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 12:47
Ik had hiervoor ook de kralen...
wat ik zo jammer vind aan kralen dat je heel je hebben en houen telken uit moet stallen om dingen te sorteren en bij de hand te houden wat je nodig hebt.
voordeel van haken vind ik dat je het veel sneller oppakt, ook voor eventjes en lekker handig op de bank ipv aan de tafel
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 12:48

Originally posted by Mamaeer Mamaeer wrote:

staat hier misschien:
1 minderen
12 vasten
2x meerderen
12 vasten
1 minderen
????

Ik heb het nagevraagd aan de dame van die site waar ik het partroon heb gevonden en dat is inderdaad wat het is!...

Clap voor mezelf      Wink
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MissJannie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 12:49
Ja dat vind ik dus nu al en ik ben net 2 weken bezig ;) Kralen komen al haast niet tevoorschijn, buiten het feit dat het ook best een investering is die kralen....
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 12:56
ja, ik denk dat ik er maar weer wat van op MP ga zetten :-(
en ik ben zo'n 5 weken bezig (naast mijn drukke gezin en werk, oei, dan komt er ook verrekt weinig van terecht!!)
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 13:00
Welkom op dit fijne forum!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns