Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Inspiratie loos.......

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Saskia Angelie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Inspiratie loos.......
    Posted: 19 Maart 2013 om 17:01
Zit nu al weer zo'n 3 dagen zonder inspiratie.......Cry
Ik heb ondertussen wel al die kleedjes van t-shirt stof gemaakt, 
Die kettingen gemaakt, die tassen gebreid etc.....
Zit hier met dozen vol.....!.
Verkopen Marktplaats gaat laatste tijd slecht.
Nadenken over een goed doel..............

Maar ben ik hier de enigeQuestion

Groetjes,
Saskia 

www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk
www.angelikas-pictures.blogspot.nl
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 17:25
Ik dacht vandaag nog aan je toen ik deze lampen zag... 

HK-living Hanglamp blauw gestreept gebreid textiel 20 cm

Jammer dat de verkoop niet zo lukt. 
Ik heb nog teveel op mijn lijstje om te maken ... dus geen last van een inspiratiedip.

Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 18:24
Kijk maar eens in het topic Wat hebben... De meesten hebben eerder teveel inspiratie en te weinig tijd, dan dat ze niet weten waar aan te beginnen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 19:59
goesting om te haken genoeg hier , alleen tijd te kort Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 20:54
misschien is het tijd voor een goed boek. even iets anders
oant Sjen
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 21:07
Pff heb je gezien hoe duur die lampen zijn!
Back to Top
Saskia Angelie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 21:25
Originally posted by J@nke J@nke wrote:

O jee zeg, toch niet normaal die prijzen!.

www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk
www.angelikas-pictures.blogspot.nl
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 00:05
nou  als ik dat er voor zou kunnen krijgen dan zou ik  direct  met mijn naalden in de weer gaan. 
Maar ik zou  het er niet  voor krijgen en ook niet voor uitgeven want  ik vind ze nou niet echt mooi. maar ik heb er wel een ideetje van gekregen. ik heb nog een lampje met een kapotte lampekap  en als ik zelf de kleuren en materiaal bepaal den kan het best wel mooi worden.

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 00:06
Originally posted by Saskia Angelie Saskia Angelie wrote:

Originally posted by J@nke J@nke wrote:

O jee zeg, toch niet normaal die prijzen!.

Nou belachelijk he?! Misschien moet je je richten op de marketing van je producten. Deze lamp stond
in Landleven met daaronder een link naar de site. Je maakt tenslotte mooie en ook wel bijzondere dingen.   
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 00:09
Originally posted by macheri macheri wrote:

nou  als ik dat er voor zou kunnen krijgen dan zou ik  direct  met mijn naalden in de weer gaan. 
Maar ik zou  het er niet  voor krijgen en ook niet voor uitgeven want  ik vind ze nou niet echt mooi. maar ik heb er wel een ideetje van gekregen. ik heb nog een lampje met een kapotte lampekap  en als ik zelf de kleuren en materiaal bepaal den kan het best wel mooi worden.

Tja, welke idioot betaalt dat ervoor? Ik ben wel benieuwd naar de lichtval al zou ik het zelf inderdaad ook anders maken. Ben benieuwd wat jij er van gaat maken. 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 09:43
Als je eenmaal naam hebt gemaakt als "diezainer" kun je een hoop geld vragen, ook voor creaties, die je uitbesteed hebt. Maar als wij een klein bedragje vragen voor onze maaksels, krijgen we al gauw opgetrokken wenkbrauwen te zien.

Die tip over een goed boek is wel iets, ik ben weer eens helemaal in de Amish literatuur gedoken. Het is zo'n andere wereld voor mij: drie warme maaltijden op een dag serveren, geen elektriciteit, wassen op de hand, op het land werken, taarten bakken, quilten, en een hele stoet kinderen fatsoenlijk groot brengen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns