Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zo Jammer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zo Jammer
    Posted: 20 Maart 2013 om 11:15
Ik kon vannacht niet slapen en dacht ik ga iets makkelijks doen.
Begon aan het kinderslofje, ik had daar een pakketje voor gekocht om van vilt kinderslofjes te maken.
Laat er nu in het pakket niet genoeg garen zitten, zal kijken of ik het bij kan kopen maar dat zal wel heel toevallig zijn.

Heb toch ook de firma maar even aangeschreven, misschien dat hun mij datzelfde garen bij kunnen leveren.
Lijkt me toch dat er iets fout is gegaan met het pakket inpakken want ik kom niet een klein stukje te kort, nee ik kan echt maar 1 slofje maken met het garen wat er bij zit.
Ik koop denk ik maar geen pakketjes meer.

Groetjes, Lidia

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 11:18
Dat is nu heel erg jammer lidia2,ik zou het ook fijn hebben gevonden als er meer materiaal erin zou zitten maar het is wel mooi gemaakt,
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 11:19
Lydia,wat een schatje ,je slofje. Ik hoop echt dat je van de fabrikant bericht krijgt of van de winkel.Ik ga duimen voor je.SUCCES
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 11:19
zonde, want het is een geweldig mooie kleurencombi en erg netjes gemaakt.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 11:46
Wat jammer, want het is een heel lief slofje! Meestal zit er in pakketjes iets te veel. Vind ik altijd sympathiek.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 11:56
Nu hopen dat de fabrikant je de rest stuurt, het is een heel mooi slofje.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 12:01
Mocht je de wol niet krijgen dan zou ik het ophangen als versiering. Het is zo mooi geworden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 12:32
ja vind t ook een prachtig slofje 
en schitterend werk ♥
hopelijk krijg je goed nieuws 
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 15:10
Jeetje dat is niet alleen jammer maar ook flink balen. Zonde zeg, het is juist zo'n schattig slofje.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 15:14
Is het een pakketje van Strengels uit Euroland? Ik zag dat die pakketjes hebben liggen. Dan zou er een waarschuwing in de winkel moeten staan dat je voor twee sloffen twee pakjes nodig hebt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 16:27
Heel jammer .

Ik heb wel eens gelezen dat die pakketjes in sociale werkplaatsen worden samengesteld .
En een foutje is zo gemaakt
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 17:40
Ja het is inderdaad een pakketje van Strengels bij euroland gekocht, worden ook verkocht bij die voordelige boekenwinkels, die ook wol en katoen verkopen. Daar verkopen ze zag ik naderhand dezelfde pakketjes maar het tweede pakketje voor de halve prijs.
Maar in het pakket zitten wel twee slofjes dus ik denk dat er ook een foutje is gemaakt, ik zal eens kijken of ik de bon nog heb dan zal ik als ik er weer ben het even melden.

Maar wie weet krijg ik bericht van de firma, ik wacht maar even af.

Groetjes, Lidia
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 22:05
al verder iets gehoord van de firma Lidia? vind het heel erg voor u hoor want het zijn wondermooie slofjes
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 23:24
Ja Linda, ik kreeg gisteren de wol toegestuurd. Zat een briefje bij mocht het niet de juiste zijn dan moest ik dat laten weten.
Ik heb meteen gemaild dat het helaas niet de juiste kleuren waren, ze hadden me hele zachte roze wol gestuurd leek er echt helemaal niet op. En paars garen er bij.
Nu maar weer even afwachten of ik de juiste kleuren krijg opgestuurd.

Ik laat het wel even weten hopelijk kan ik ze dan afmaken en showen.

Groetjes Lidia
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2013 om 07:42
Wat een goedeservice dat ze tocj nog garenopgestuurd hebben. Hopelijk heb je.ze snel binnen.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2013 om 13:53
spijtig dat het de verkeerd kleuren waren , maar je kan niet van hun zeggen dat ze snel zijn Smile Nog eventjes wachten en je kan deze prachtsloffen aandoen Lydia Thumbs Up
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2013 om 18:29
Fijn dat je de spullen toegestuurd hebt gekregen. Jammer alleen dat het der verkeerde kleur was. Ik hoop voor je dat je snel de juiste kleuren krijgt toegestuurd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns