Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schilders

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: schilders
    Posted: 20 Maart 2013 om 11:04
Vorig jaar september werd er in ons wijkje gestart met het schilderwerk van de buitenboel.
Binnen twee dagen zou dat klaar zijn. Na twee weken hadden ze welgeteld 1 slaapkamerraam, de keukendeur, de gewone- en de kanteldeur
van de garage geschilderd. Oja, ze hadden ook nog de voordeur geschuurd.
Vervolgens zag je ze overal of nergens, maar niet hier of bij de buren.
En gisteren stonden ze dan weer op de stoep: er waren wat dingetjes overgeslagen
Noem het maar wat dingetjes: alle ramen met dakkapellen boven, bijna alle raamwerk beneden, de voordeur en naar blijkt
moet de garage opnieuw.
En nu zit ik hier dus met alles open, de voordeur in de verf, beneden slaapkamerraam open, boven alle ramen open.
Erg snel werken deze schilders ook niet echt. Begonnen om kwart over acht, pauze van kwart voor tot kwart over 9, en net weer vertrokken
voor hun koffiepauze. Vraag me af wanneer ze gaan lunchen
Temperatuur buiten om het vriespunt, binnen niet veel warmer, stoken heeft geen zin, alles verdwijnt direct naar buiten.
Dus maar een beetje internetten met mijn handschoenen met afgeknipte toppen of wat tv kijken, voor haken zijn mijn handen te koud.
En nu is het ook nog aan het sneeuwen
Ik hoop maar dat het gauw kwart voor vier is, dan stoppen de schilders (als het niet eerder is) en dan gaan écht wel de deuren
en ramen dicht of zo nou droog zijn of niet!!

Back to Top
chickey1214 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chickey1214 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 11:11
Da's balen. Zo lekker weer is het nu ook weer niet om nu met de boel open te gaan zitten. Volgens de Buienradar word het de rest van de week ook niet beter Stern Smile ,maar volgende week moet het bet goed komen.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 11:19
Jeetje Lori en dat met dit weer, wat zal jij het koud hebben.
Ik kan me nog herinneren van toen ik in Almere woonde, toen kwamen er schilders en die zeiden laat de deur maar open als u weg moet.
Hihi ik ben gewoon naar mijn werk gegaan met alles dicht, dus hebben ze gewoon geschilderd terwijl alles dicht stond.

Sterkte en gewoon alles dicht doen hoor vanavond anders word je dood ziek met dit weer.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 11:22
Lori,heel veel sterkte vandaag en trek een lekkere dikke trui aan.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 11:54
Wel, de heren zijn terug en ze stoppen er mee voor vandaag. Het schijnt er qua weer niet beter op te worden vanmiddag.
Ze willen wel morgenochtend weer verder.
De ramen boven zijn in elk geval al dicht, de voordeur zal open moeten blijven want die is zeiknat van de verf en de sneeuw.
De wind staat er pal op
Inderdaa: warme trui en skisokken samen met een warme plaid en mijn handschoenen.
Nu hoef ik het maar uit te zingen tot half drie, dan mag de deur dicht.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 12:36
tjonge jonge wat een snuggere dodo´s 
nou meid nog een paar uurtjes met je tanden klapperen 
Sterkte en Hug
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 14:48
Ooit gehoord dat verf onder bepaalde temperatuur niet goed uitvloeide! Mn man zah hier ook laatst ie and in de stromende regen met kwast en verf in de weer
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns