Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Online meeting

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Online meeting
    Posted: 23 Maart 2013 om 09:28
Vroeger hielden we wel eens een online bijeenkomst om alle hobbydozen, hun familie en vrienden, een hart onder de riem te steken. Je kunt je opgeven, als je troost, vriendschap, een arm om je heen nodig hebt.

Ieder kan op haar/zijn eigen manier meedoen: bidden, kaarsje opsteken, heilwens neerzetten, knuffel geven, digitale kaart plaatsen.

Ik dacht aan 2e Paasdag 's middags tussen 1400 en 1600. Je hoeft natuurlijk niet de hele twee uur uit te zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 12:02
Pracht idee MachteltThumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 12:44
Wat een lieve gedachte!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2013 om 13:40
A.s. maandag, tweede paasdag dus om 14.00 uur, ik haal het even naar boven.

Heb je of ben je iemand die speciale aandacht verdient, laat het ons weten. Heb je een speciale boodschap voor anderen, je bent welkom.

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2013 om 22:22
Ik ben op dat moment niet thuis maar samen met mijn twee zussen en echtgenoten aan het fietsen om onze zinnen even te verzetten.
Ga wel even denken aan dit initatief en wens iedereen dan ook alles wat men wenst of hoopt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2013 om 11:45
Je kunt het later lezen, Diny, het topic zal wel niet snel weg zijn, als ik het beschaafd houd.

wat rozengeur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2013 om 13:29
Als er niets tussenkomt ben ik er wel morgenmiddag.
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2013 om 22:45
Ik denk dat ik er niet ben,  vind het jammer dat het overdag is,  maar mocht ik perongelijk wel thuis zijn  dan ben ik er bij,  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 12:21
Als je het later leest en reageert, ben je er toch bij. Dat vind ik nou het fijne van internet en e-mail. Ieder doet het op haar eigen tijd.

Het is nu eenmaal moeilijk om alle hobbydozen op een bepaalde tijd vast te pinnen. Ik heb het vanavond ofwel druk met Voetbal International (als Hansie er is) ofwel met CSI twee afleveringen, en aansluitend King.

wat rozengeur.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 13:55
Zo ik ga alvast een kaarsje aansteken en wil hierbij iedereen die een moeilijke periode doormaakt een hart onder de riem steken. Ik weet vaak niet wat te schrijven als ik slechte berichten lees dus even op deze manier, veel sterkte!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 14:10
Ik begin met een paar dichtregels van H.C. Muller:

Breek niet, mijn hart, er rijzen schone dagen, voor ieder die het ganse leven leeft, voor ieder die volhardend strijdt en streeft, heb lief, mijn hart, dan kunt gij alles dragen.

En nu steek ik een aantal kaarsjes op: voor Puk, Meia en Joke, voorgoed uit ons midden, voor altijd in ons hart. Voor allen die een dierbare verloren hebben. Voor allen die ziek zijn, pijn lijden, geopereerd zijn, een operatie tegemoet zien. Voor degenen die machteloos moeten toezien dat een dierbare ziek is en pijn lijdt. Voor de vrouwen die een kind verwachten en voor hun familie. Voor de mensen die problemen en verdriet hebben. En voor alle hobbydozen, ik hoop dat jullie creativiteit mag groeien en bloeien. En dan nog een laatste kaarsje met de vraag of het nu eindelijk eens lente mag worden.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 14:14
MIJN Alpe d' HuZeskaarsje brandt als dank voor alle hartverwarmende support via Magtelt en als gedachtenkracht voor iedereen die het hard nodig heeft, die Kracht !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 14:16
Ook hier brandt weer mijn kaarsje voor iedereen die de steun zo goed kan gebruiken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 14:19
Toon Hermans - Vriend

je hebt iemand nodig
stil en oprecht
die als het erop aan komt
voor je bidt en voor je vecht
pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient
dan pas kun je zeggen:
ik heb een vriend

Dat vind ik altijd een heel mooie.

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 14:22

Prachtig die dichtregel Magtelt ♥

Ik herdenk hierbij ook allen die mij zijn ontvallen. Vooral mijn Flores ♥, hondebeest al bijna 6 jaar niet meer in mijn huis en mijn leven, maar geen dag uit mijn hart.
Alle dierbaren die zijn overleden aan een vreselijke ziekte, of gewoon uit ouderdom.
Ik steek voor jullie een kaarsje op ♥
Ook steek ik een kaarsje op voor een zeer dierbaar iemand die zo worstelt met zichzelf, HVJ!! ♥

May all your dreams come true ♥ 
Geen dag zo zwart of er zal ergens een lichtje te zien zijn.

Vandaag schijnt hier de zon, ben al even bezig geweest in mijn tuin. 2 Zakken met afval weg, wat een fijn gevoel.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 14:22
Ik vind het heel fijn om nldutchy even te zien, hier.

En ik vergat om alle jarigen te feliciteren.

wat rozengeur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 14:44
Ook hier een kaarsje voor hen die ons ontvallen zijn, voor ieder die
hulp, steun, kracht, liefde, warmte of gewoon een schouderklopje nodig heeft.
Ook een kaarsje voor Jeroen en Joop, evenzo voor hobbydoosjes Marlene en C.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 14:50
Wat een mooie kaarsjes Lori
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 15:23
In gedachten sluit ik me bij jullie aan, en hoop dat "onze" kring warmte mag geven aan allen die het zo hard nodig hebben!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2013 om 15:39
Handshake  Hug  Handshake
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns