Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even lachen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Even lachen
    Posted: 26 Maart 2013 om 21:07
Willen jullie even lachen, ik heb het garen ontvangen er zit een klein verschil in de kleur. Maar ik dacht als ik ze verkoop zeg ik gewoon geen prijs maar vraag een kleine donatie voor de Stichting Ayubowan.

Ik ga namelijk als het mooi weer is een dagje in mijn tuin een tafel neerzetten met al mijn gemaakte dingen, die wil ik verkopen voor het goede doel, ik heb al wat folders en stickers gekregen van de Stichting, wie weet krijgen we zo nog een schrijfouder er bij.

Maar nu komt het nu heb ik de slofjes klaar en raad eens wat, ik heb niet opgelet en moet nu een kindje met twee rechter voetjes zoeken.
Maar ik zal morgen even kijken of ik het borduurgaren bij kan kopen dan verander ik dat wel weer even.
En omdat er toch een klein beetje verschil in het garen zit wat ik toegezonden heb gekregen, ga ik er geen geld voor vragen maar als iemand ze wil en vraagt naar de prijs zeg ik dat ze zelf een donatie in de pot mag doen.

Ik wil namelijk een kistje neerzetten waarbij ik zet wilt u niets kopen maar toch iets doneren, pijltje er bij naar het kistje en dan zoiets van u helpt er weer een kindje mee in Sri Lanka.

Wat vinden jullie van dat idee, leek mij wel leuk.
Marianne van de stichting had ook wel een doek met de naam van de stichting te leen voor aan mijn tafel te hangen, maar ja dat kost weer zoveel geld om op te sturen.

Maar Tim gaat een mooi bord maken met wat foto's en folders er op, en dan maar hopen dat het gaat lopen.
Ik ga het ook vermelden bij de supermarkten.
Als ik het slofje heb veranderd zal ik een foto tonen, twee rechter slofjes staat zo gek.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2013 om 22:05
Haha, ik moet er inderdaad wel even om lachen dat je nu 2 rechterslofjes hebt gemaakt.
Wat een mooi initiatief van je om voor de stichting te fröbelen en de opbrengst daar naartoe te laten gaan.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2013 om 23:36
Ja, effe niet opletten en het gaat fout. Kun je er niet 2 linker bij maken, dan heb je gelijk 2 paar
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2013 om 08:51
Heel warm initiatief
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2013 om 08:54
Ha wat een toffel met een verhaal!
Goed idee!woon je op een plek waar je de buurtsupermarkt kent?
Misschien mAg je daar je tafel neerzetten!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2013 om 09:00
Je kunt aanbieden om een naam er op te borduren, tegen een meerprijsje, dan is het een ophangslofje voor haarspeldjes en -elastiekjes. Lusjes er aan en twee meisjes blij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2013 om 10:20
Lydia,heel veel succes. Laat je ons weten hoe het gegaan is.Thumbs Up
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2013 om 10:50
Mooi initiatief, succes!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns