Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ravalry

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
EstherB View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EstherB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ravalry
    Posted: 02 April 2013 om 21:44
Een heel kort vraagje, heeft er iemand van jullie ervaring met Ravalry?
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 22:05
veel leuke patronen te vinden, gratis of koop
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 22:14
Heb je je daar nog niet ingelogd dan .? Het is een heerlijke snuffelsite!
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 22:23
Haha t is gevaarlijk om je daar aan te melden. Dan wordt het verlanglijstje nog langer .
Back to Top
melekskeuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer melekskeuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 22:37
super site !
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 22:51
Niet aan beginnen, kost veel te veel tijd om alles te bekijken. En nog veel meer tijd om het te maken.
Neem er de tijd voor en veel olezier
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 23:02
die site moet je iedere dag bezoeken
oant Sjen
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 23:05
Leuke site met erg mooie patronen en veel teveel keus!!
Inderdaad erg verslavend!

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 07:39

kan me hier alleen maar bij aan sluiten.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 09:26
Ik heb een pagina
Erg leuk
Veel inspiratie
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 10:51
Prachtige site. Heb alleen nog steeds niet door hoe alles werkt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 10:55
eens met alles wat er al over gezegd is. Veel plezier ermee
Back to Top
kapiteinhaak View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kapiteinhaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 11:15
zeker doen! 
Back to Top
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 12:00

Geweldige site en altijd wel iets leuks te vinden.

[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">

http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
EstherB View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EstherB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 12:27
Nou dat lijkt me duidelijk.

Ik heb gister een account aangemaakt en vroeg me af "en nu"...

Ik ben nog maar een beginnertje en vind het leuk om mensen om me heen te verzamelen die ook breien, om ervaringen uit te wisselen enzo. Ik had het idee dat Ravelry een soort facebook-achtige site was, maar het is meer een site om je projecten bij te houden en documentatie te vezamelen zag ik.
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 12:44
eigenljk één van de eerste sites als ik iets zoek, alleen kost me dat vaak UREN...... kom vaak op een zijspoor en ga dan gezellig verder neuzen...... bad to bad

richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
EstherB View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EstherB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 09:46
Ok, ik heb een account. En een nieuwe verslaving...
Je kunt me vinden onder EsjeB
Back to Top
tinnt1960 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tinnt1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 05:41
Heb mij daar onlangs ook een account aangemaakt daar ik op zoek ben naar het patroon van een beer gehaakt met afrikaanse bloemenpatroon. Zou dit patroon zeer graag hebben, maar helaas tegen betaling en dan nog zo duur. Hopelijk kan iemand mij hier ooit eens mee helpen. Groetjes !!!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 10:06
Ik ben daar ook te vinden
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 10:33
Originally posted by tinnt1960 tinnt1960 wrote:

Heb mij daar onlangs ook een account aangemaakt daar ik op zoek ben naar het patroon van een beer gehaakt met afrikaanse bloemenpatroon. Zou dit patroon zeer graag hebben, maar helaas tegen betaling en dan nog zo duur. Hopelijk kan iemand mij hier ooit eens mee helpen. Groetjes !!!

Hier staat iets over in de rubriek Gezocht. Kooppatronen mogen niet via de hobbydoos verspreid worden. Daar krijgt de eigenares last mee, en wij dus ook. Als je het patroon te duur vindt, jammer dan, er zijn genoeg andere beerpatronen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns