Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

garen keuze

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: garen keuze
    Posted: 06 April 2013 om 12:31
Ja hoor daar ben ik weer.
Ik had even problemen met het patroon wat ik niet snapte,daar ben ik mee geholpen door jullie en ik snap hem nu wel.
Maar nu heb ik weer een vraag over het garen,het is dus het volgendepatroon:
De draad symphony vind ik te pluizig
en de draad verdi print ook.

marino en kids silk dat bevalt wel maar is wel erg duur samen.

alpaca en vivaldi is wel leuk maar deze wol pilt en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
marino wol pilt niet zo.

Hebben jullie een andere optie?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 12:43
Als je een echte wolwinkel in de buurt hebt, kun je daar overleggen over prijs/kwaliteit.

Het lijkt me dat je er lang mee bezig bent en het wordt een mooi vest, dus ik zou eerder voor kwaliteit dan voor lage prijs gaan. Dan heb je er jaren plezier van.

Als het voor één of twee seizoenen bedoeld is, kun je kijken of Zeeman wol voor pen 6 heeft.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 12:52
Als je van garen gaat veranderen houd dan ontzettend goed de looplengtes in de gaten anders kom je voor verrassingen te staan .
Back to Top
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 14:44
Ja dat klopt ook al weer wat jullie zeggen,ik ga eerst nog een vest haken en dan bestel ik toch de marino en de kids silk.
maar eerst nog wat sparen dan.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 15:19
Ik kan me herinneren dat drops vorig jaar rond mei veel garens met 30% korting had. Kid silk zat daar ook bij. Misschien dit jaar weer, dan scheelt je dat wel mooi!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 15:41
o da,s mooi ik zal het in de gaten houden.
Dank je voor de tip.

Gr,Lianne
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2013 om 20:35
Ja, het is zo ver, 35% korting op beide garens ...! 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns